رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آمارهایی درباره تعداد نیروهای امنیتی، ناظران و تماشاگران تلویزیونی این رقابت‌ها ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلکسی سوروخین امروز (شنبه) در نشست خبری فدراسیون فوتبال روسیه گفت: ۱۹۲ شبکه تلویزیونی در ۲۱۲ کشور جهان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را پخش خواهند کرد. انتظار داریم که ۳ میلیارد نفر تماشاگر این رقابت‌ها از طریق تلویزیون باشند.

رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره اقدامات امنیتی این رقابت‌ها اظهار داشت: امنیت رقابت‌ها توسط دولت روسیه با هماهنگی کمیته سازماندهی جام جهانی فوتبال در ۱۷۰ مجموعه ورزشی، هتل‌ها، ورزشگاه‌ها و دیگر اماکن برنامه‌ریزی شده است. ۱۷ هزار و ۴۴۰ ناظر، کارهای اجرایی را در مجموعه‌های ورزشی کنترل خواهند کرد. نیروهای گارد ملی روسیه تامین امنیت را با همکاری ۲۱ هزار و ۵۵۶ نیروهای امنیتی بخش خصوصی برقرار می‌کنند. در هر شهر نیز ۲ کلینیک ویژه برای نیازهای احتمالی هواداران فوتبال در نظر گرفته شده است. ۱۷۶ ایستگاه پزشکی نیز در شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برقرار می‌شوند.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.