روزنامه قدیمی ورزشی روسیه گزارشی درباره شهرهایی که دو بازی تیم‌ ملی فوتبال ایران از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ در آن برگزار می‌شود، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپورت اکسپرس درباره شهر کازان میزبان نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا نوشت: پایتخت جمهوری تاتارستان تغییرات زیادی کرده و قابل مقایسه با ۲ دهه قبل نیست. هر سال شکوفه‌های رنگارنگ در آن نمایان می‌شوند و میهمانی وجود ندارد که پس از دیدن شهر کازان از آن خوشش نیاید.

کازان از نظر دستاوردها و زیرساخت‌های ورزشی رشد خوبی کرده و در بسیاری از ورزش‌ها همانند فوتبال، هاکی و والیبال دارای باشگاه‌های حرفه‌ای است. در سال‌های اخیر میزبان تورنمنت‌های جهانی ورزش‌های دانشجویی و ورزش‌های آبی بود. بازی‌های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شامل فرانسه با استرالیا، ایران با مراکش، لهستان با کلمبیا و کره‌جنوبی با آلمان در کازان برگزار می‌شوند. دیدارهای مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی نیز در ورزشگاه کازان برگزار خواهند شد.

این روزنامه قدیمی ورزش روسیه با سابقه انتشار بیش از صد سال درباره شهر سن‌پترزبورگ محل دیگر بازی شاگردان کارلوس کی‌روش برابر مراکش می‌نویسد: سن‌پترزبورگ رمانتیک‌ترین شهر در میان میزبان‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. به پایتخت فرهنگی و ونیز شمالی معروف است. همواره پذیرای گردشگران خارجی زیادی همانند مسکو است. شب‌های سفید، قدم‌زدن روی بام خانه‌ها، ۶۸ رودخانه و کانال‌های متعدد آب از جمله محل‌های جذاب برای گردشگران است. ورزشگاه سن پترزبورگ یکی دیگر از جاهای دیدنی این شهر است. ورزشگاهی که مشابه بشقاب‌پرنده عظیم و با سقف کشویی که ظرفیت ۶۸ هزار تماشاگر را دارد.

در ورزشگاه سن پترزبورگ بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شامل ایران با مراکش، روسیه با مصر، برزیل با کاستاریکا، آرژانتین با نیجریه، یک‌هشتم، یک‌چهارم، نیمه‌نهایی و رده‌بندی برگزار خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.