ناپولی با وجود استخدام سرمربی جدید قصد ندارد به سرمربی فصل گذشته‌اش اجازه دهد که قراردادش با این باشگاه را به آسانی فسخ کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته بود که باشگاه ناپولی کارلو آنچلوتی را به‌عنوان سرمربی جدیدش برای فصل آینده معرفی کرد و این در حالی بود که هنوز تکلیف سرمربی فصل گذشته‌اش، مائوریتزیو ساری مشخص نیست.

با روی کار آمدن کارلتو، ساری چاره‌ای ندارد جز اینکه تا زمان پایان قراردادش با ناپولی بیکار بماند، اما از این باشگاه حقوق بگیرد یا اینکه مشتریانش از جمله چلسی را متقاعد کند که غرامت هشت میلیون یورویی فسخ قرارداد او با ناپولی را بپردازند. در واقع باشگاه ناپولی گزینه دوم را می‌خواهد و این در حالی است که آبی‌های لندن حاضر نیستند چنین رقمی را بپردازند.

ساری این روزها در خانه‌اش در فلورانس به سر می‌برد و این در حالیست که مدیر برنامه‌های او در چند روز اخیر با چلسی وارد مذاکره شده است و توانسته با این باشگاه به توافق برسد. طبق ادعای شبکه اسپورت ایتالیا و نشریه گاتزتادلواسپورت، ساری گزینه اصلی رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی است و حتی توانسته نظر او را برای عقد قراردادی با حقوق سالانه شش میلیون یورو جلب کند، اما در این میان باشگاه ناپولی با کوتاه نیامدن از موضع خود در مورد غرامت فسخ قراردادش با ساری، کار چلسی برای استخدام این مربی را سخت کرده است.

اگر ناپولی به توافق دوجانبه با ساری برای فسخ قرارداد او رضایت ندهد - که در آن صورت باید تا زمان اتمام قرارداد این مرد ایتالیایی به او حقوق بدهد - رفتن او به چلسی بسیار غیرمحتمل خواهد شد، چرا که تیم لندنی علاوه بر این هشت میلیون یورو باید ۲۰ میلیون یورو دیگر هم بابت غرامت فسخ قرارداد به سرمربی فعلی‌اش آنتونیو کونته بپردازد. باشگاه چلسی تنها تا پایان ماه می (پنج روز دیگر) وقت دارد که موضع خود را در مورد عقد قرارداد با ساری مشخص کند، چون پس از آن امکان دارد که اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با رفتن ساری به لندن مخالفت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.