سرمربی لیورپول از تلاش برای رقم زدن روزی تاریخی برای تیمش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید از تلاش برای تاریخ‌سازی و تفاوت سطح این رقابت‌ها با سایر جام‌ها گفت.

کلوپ اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم اختلاف سطح فینال لیگ قهرمانان با بقیه رقابت‌ها بسیار زیاد است.شما به عنوان یک سرمربی باید تیم خود را بیش از همیشه آماده کرده و مسائل بیشتری را در تمرینات مرور کنید. حفظ آرامش هم بسیار مهم است. اطمینان دارم در فینال سال ۲۰۱۳ همراه دورتموند مقابل بایرن مونیخ بسیار هیجان زده بودم زیرا فکر می‌کردم این شانس تنها یک بار در زندگی به سراغ شما می‌آید. برابر رقیب قدرتمندی بازی کردیم.حالا دوباره اینجا هستم زیرا پسرانم دوباره این فرصت را به من دادند. آن‌ها برای رسیدن به فینال سخت تلاش کردند و فکر می‌کنم بازیکنانم شایسته حضور در فینال بودند پس من باید از کل تیم قدردانی کنم.

او درباره رقابت با زیدان گفت:مدت زمان حضور من در لیورپول بیش از زیدان در رئال مادرید بوده اما او در حال فتح سومین لیگ قهرمانان است. بازیکنان رئال مادرید مانند ساعت سوئیسی دقیق کار کرده و فوتبالی فوق‌العاده را ارائه می‌کنند.تفاوت زیادی بین ما وجود دارد اما ما هر ۲ به فینال رسیده‌ایم. تا به حال حضور در ۲ فینال متوالی لیگ قهرمانان را تجربه نکرده‌ام و طبیعتا رئال مادرید اعتماد به نفس بیشتری دارد اما این موضوع خیلی مهم نیست.کسی انتظار نداشت لیورپول به فینال برسد. این اتفاق رخ داد.

کلوپ عنوان کرد: ما با بیشترین گل زده و بهترین نتایج چه در آنفیلد و چه بیرون از خانه راهی فینال شدیم و اگرچه رئال مادرید تجربه بیشتری دارد، با این حال قرار نیست این عامل در تمامی دقایق بازی به کمک ما بیاید. نمی‌توانیم در سطح رئال مبارزه کنیم، با این حال تاکتیک در فوتبال باعث می‌شود بتوانید حریف را به دردسر بیندازید. یک تیم باید ابتدا به قدرت خود متکی بوده و سپس سعی در تطبیق پذیری با حریف داشته باشد. مهم‌ترین نکته، روحیه است و فراموش نکنید از ۹ ماه پیش تیمی باکیفیت هستیم.

سرمربی لیورپولدرباره محمد صلاح، مهاجم مصری تیمش گفت: اعتقادات دینی یک موضوع خصوصی است و من آن را درک می‌کنم. اطمینان دارم محمد صلاح قدرت کافی برای حضور در فینال را دارد.کیفیت نیمکت رئال مادرید خیلی خوب است و هیچ تیمی مانند آن‌ها نیست. ما هم بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم و با توجه به داشته‌هایمان در شرایط خوبی هستیم.البته به کمی شانس هم نیاز داریم. نباید خودمان را با تیم دیگری مقایسه کنیم زیرا شاید برخی تیم‌ها شرایط و ابزار بهتری از ما داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.