وزیر ورزش روسیه از اجرای کامل تعهدات کشورش در قبال فیفا جهت میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاول کولوبکوف به خبرگزاری ریانووستی روسیه اظهار داشت: روسیه تمام تعهدات خود جهت برگزاری مطلوب دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در قبال فیفا را انجام داده است.

وزیر ورزش روسیه افزود: تمام ورزشگاه‌هایی که میزبانی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ را بر عهده دارند به صورت کامل آماده شدند. این ورزشگاه‌ها تمامی انتظارات موردنظر فیفا و شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها را فراهم می‌آورند. زمانی که به گذشته و سال‌ ۲۰۱۰ نگاه می‌کنیم متوجه گذر سریع زمان می‌شویم، اما باید بگویم سطح آماده‌سازی روسیه برای میزبانی از جام جهانی فوتبال صددرصد بوده است.

پاول کولوبکوف درباره تیم مورد علاقه‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز گفت: در قامت یک هوادار تیم ملی فرانسه را دوست دارم. این تیم هنوز به خوبی خود را نشان نداده است، اما بسیار مهیج و خلاقانه فوتبال بازی می‌کند. تیم ملی اسپانیا هم برای من یک معماست، چرا که با تغییر نسل مواجه شده. درباره برزیل هم باید بگویم که چهار سال قبل شکست دردناکی را متحمل شد، اما در ورزش گاهی ارزش دارد که شکست بخورید.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام‌های جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.