سرپرست باشگاه پرسپولیس با مربیان مدنظر محمد پنجعلی برای تیم‌های پایه این باشگاه جلسه گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد پنجعلی بعد از جلسه‌ای که ظهر امروز (پنجشنبه) با حمیدرضا گرشاسبی برگزار کرد به عنوان مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس مربیان مدنظر خود را برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس به وی معرفی کرد.

گرشاسبی نیز با دعوت از این مربیان عصر امروز جلسه‌ای را با آنها برگزار کرد تا از برنامه‌های آنها آگاهی پیدا کند. مربیان معرفی شده از سوی پنجعلی به سرپرست باشگاه پرسپولیس عبارتند از ؛ اردلان آشتیانی به عنوان سرمربی و شهرام سبزی و فرامرز سلطانی مربیان تیم نونهالان، رضا جباری سرمربی و علیرضا محمد و مجتبی شیری مربیان تیم نوجوانان، منوچهر عبدالله‌نژاد به عنوان سرمربی و محمد برزگر به همراه منصور هاشمی به عنوان مربیان تیم جوانان و مهرداد میناوند،‌ ادموند بزیک و اسماعیل حلالی هم به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم امید پرسپولیس هستند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر گفت: با توجه به محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالات ما مجبور شدیم تیم‌های پایه فصل گذشته را از یک رده به رده بالاتر بیاوریم و نمی‌توانیم بازیکنی در هیچ یک از رده‌ها به خدمت بگیریم. در حال حاضر هم از خیلی از باشگاه‌ها عقب‌تریم و امیدوارم هر چه زودتر باشگاه برای احکام مربیان معرفی شده اقدام کند تا بتوانیم کارمان را آغاز کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.