پیشکسوت ارزنده فوتبال با رییس فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،علی پروین ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال،با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد.

علی پروین در این دیدار صمیمانه گفت:واقعا باید به فدراسیون فوتبال دست مریزاد گفت. در این مدت،تیم های ملی در رده های مختلف بانوان و آقایان نتایج بسیار خوبی گرفته اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می دهید سپاسگزارم.به نظرم،فدراسیون فوتبال و تیم های ملی ما کاری کرده اند کارستان.

سرمربی و کاپیتان اسبق ضمن گفت و گو با رییس فدراسیون درباره مباحث اخیر تیم ملی،همچنین تصریح کرد:بی شک دومین حضور پیاپی تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم یک موضوع قابل اهمیت است.همه هم می دانیم که تیم ملی در یک گروه بسیار بسیار سخت و دشوار قرار دارد و به طور حتم جامعه فوتبال و مردم هم بر اساس قدرت حریفان ما از تیم ملی توقع و انتظار دارند.

وی ملی افزود:موضوع مهم دیگر،برگزاری منظم رقابت های باشگاهی است که جای تقدیر دارد.قبلا برنامه مسابقات لیگ برتر بارها و بارها دستخوش تغییرات می شد و تکلیف تیم ها معلوم نبود اما الان سرمربی یک باشگاه،کل برنامه سال را از ابتدای فصل مطلع می شود.این ها باعث خوشحالی است.

پروین خاطرنشان کرد:شنیده ام که قرار است ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل مرکز تیم های ملی منتقل شود.من چند وقت پیش از کمپ فدراسیون بازدید کردم و واقعا دیدم که این محل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده است.در صحبت با آقای تاج هم متوجه شدم که قرار است ساختمان اداری فدراسیون هم به این محل برود و در این صورت،همه چیز تکمیل خواهد شد.

در این دیدار،رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از همراهی همیشگی علی پروین با فوتبال کشور و زحمات وی در طی دهه های اخیر گفت:بدون شک و تردید،پیشکسوتان،ستاره های واقعی فوتبال ما محسوب می شوند.در فدراسیون فوتبال،نگاه ویژه ای به عزیزان پیشکسوت وجود دارد و ما سعی می کنیم از نظرات و دیدگاههای ارزشمند آنها استفاده کنیم.

وی افزود:علی پروین نامی ماندگار و بزرگ برای جامعه فوتبال است.او عصاره تیم ملی و فوتبال مملکت محسوب می شود هم در هنگام بازی و هم در زمان مرببیگری برای مدت های مدید،افتخارات فراوانی را کسب کرده است.فوتبال ما قدردان زحمات علی پروین است و امیدوارم نسل به نسل،از تجارب ارزنده شما استفاده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.