سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: قرارداد‌های کوتاه‌مدت باعث می‌شود که بازیکنان پیشرفت نکنند و باشگاه‌ها هم نتوانند برای آینده&#۱۶۰;برنامه‌ریزی کنند و این سوال را باید از سازمان لیگ پرسید که چرا بیشتر قرارداد بازیکنان یکساله است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پیش از نشست هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری در خصوص شرایط و تصمیمات جدید باشگاه پیکان برای فصل پیش روی اظهار داشت: باشگاه پیکان کار خودش را برای فصل آینده پی‌ریزی کرده، ولی مشکلاتی هست و زیرساخت‌های باشگاه قدیمی است، بودجه‌مان خیلی کم است و شاید این بودجه کم ما باعث شود که نتوانیم حتی بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. به هر حال باشگاه تمام تلاش خودش را می‌کند و ما امیدوارم مشکلات‌مان حل شود.

وی در خصوص فصل نقل و انتقالات و این موضوع که برخی از سرمربیان معتقدند قیمت‌ بازیکنان بالاست، آیا شما با این مساله موافق هستید، گفت: دو مساله باعث بالا رفتن قیمت‌ بازیکنان می‌شود، ابتدا باشگاه‌ها و مربیان هستند و بعد از آن هم هم قوانین است. وقتی در تیم من ۹۸ درصد بازیکنان قراردادشان یکساله است معلوم هست که این مساله مشکل‌ساز است. قرارداد‌های کوتاه‌مدت باعث می‌شود که بازیکنان پیشرفت نکنند و باشگاه‌ها هم نتوانند برای آینده برنامه‌ریزی کنند، این سوال را باید از سازمان لیگ پرسید که چرا بیشتر قرارداد بازیکنان یکساله است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لیست خروجی و رودی را به باشگاه دادید؟ تصریح کرد: بله ما لیست ورودی و خروجی را به باشگاه دادیم.

جلالی در مورد حضور مهدی شیری در پرسپولیس و اینکه شاید باتوجه به محرومیت پرسپولیس یک نیم‌فصل دیگر کنار شما باشد؟ گفت: شیری با من صحبت کرد و گفت مایل است که در یک فضای بزرگتری به فوتبال خود ادامه دهد، ما هم موافق حضور او در پرسپولیس بودیم، اگر نتواند از ابتدای فصل در پرسپولیس بازی کند یک نیم‌فصل دیگر کنارمان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که شما فصل پیش هم در نشست هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری حضور داشتید و در مورد نقص‌هایی که وجود داشت صحبت کردید، امسال چه برنامه‌ای دارید؟ خاطرنشان کرد: من پیش از پایان فصل گذشته به آقای تاج نامه دادم و پیشنهاداتم را ارائه دادم، الان هم می‌خواهم روی آنها متمرکز باشم تا بتوانیم به فوتبال کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.