مدیر تیم فوتبال السد قطر می‌گوید استقلال حریف شناخته شده‌ای برای آنهاست و این تیم قطری رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزاش خبرگزاری تسنیم، عبدالله البریک پس از مشخص شدن قرعه تیم فوتبال السد قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که این تیم را مقابل استقلال تهران قرار داد، گفت: به نظرم قرعه متعادلی به ما افتاد. در این مرحله تمامی تیم‌ها خوب و قدرتمند هستند، اما ما خودمان را برای رویارویی با استقلال آماده خواهیم کرد.

وی افزود: ما فرصت خوبی برای آماده‌سازی خود برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت، به خصوص اینکه بازیکنان در بازگشت به تیم برای فصل جدید، فرصت زیادی برای آماده‌سازی مناسب برای لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

مدیر تیم فوتبال السد با اشاره به اینکه بازیکنان السد همیشه در چنین تورنمنت‌هایی مسئولیت‌پذیر هستند، تصریح کرد: به اهمیت و قدرت بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واقف هستیم و استقلال هم حریف ناآشنایی برای ما نیست چون فصل گذشته با آنها تقابل کردیم.

البریک در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌ها رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و ما نیز آماده رقابت در این رقابت شدید برای کسب این عنوان هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.