سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که سرخپوشان اگر می‌خواهند قهرمان آسیا شوند باید همه تیم‌ها را ببرند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی پرسپولیس با الدحیل قطر اظهار داشت: قرعه سختی نصیب پرسپولیس شد و اگر سرخپوشان خوش‌شانس بودند می‌توانستند در این مرحله بازی راحت‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: با این حال پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید همه تیم‌ها را ببرد و نباید نگران قرعه‌کشی و رویارویی با حریف سخت و آسان باشد. شرایط پرسپولیس با توجه به محرومیت از جذب بازیکن سخت است ولی امیدوارم با همت و تلاش بچه‌ها و کادرفنی پرسپولیس را در مراحل بالاتر ببینیم و این کار دور از دسترس نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص قرعه مناسب استقلال و مصاف با السد قطر گفت: استقلال به راحتی از این مرحله عبور می‌کند و مشکلی بابت رویارویی با السد نخواهد داشت.

درخشان در خصوص اعلام اسامی تیم ملی برای حضور در اردوی ترکیه و جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرد: در مورد لیست تیم ملی بحث زیادی وجود دارد. سید جلال حسینی و وریا غفوری می‌توانستند کمک زیادی به کی‌روش در جام جهانی کنند. جام جهانی جای جوان‌ها نیست و سرمربی تیم ملی می‌توانست از تجربه سیدجلال و انگیزه و آمادگی غفوری در مسابقات پیش روی تیم ملی بهره ببرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )