پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت که بهترین گزینه برای استقلال، تقابل با السد قطر بود.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل استقلال با السد قطر اظهار داشت: اگر شرایط چهار تیم غرب آسیا را بررسی کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که استقلال به گزینه خوبی خورده است. الدحیل قطر تیم بسیار قدرتمندی بوده و تا اینجای کار بدون باخت بالا آمده است. اگر استقلال و پرسپولیس به هم می‌خوردند، با توجه به حساسیت‌های دربی شرایط این دو تیم سخت می‌شد. بنابراین، بهترین گزینه، السد بود.

«استقلال سال گذشته با السد بازی کرده و از این تیم شناخت دارد.» وی با بیان این جمله افزود: می‌توان السد را شکست داد، هر چند اگر بازی رفت در قطر برگزار می‌شد، شرایط به نفع ما می‌شد. در هر صورت، هر دو بازی حکم فینال را دارد و امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس نتیجه لازم را بگیرند. کار نمایندگان ایران سخت است، چرا که شرایط آب‌وهوایی در زمانی که با تیم‌های قطری بازی داریم، ممکن است اذیت کننده باشد. استقلال باید در تهران کار السد را تمام کند و به فکر بازی برگشت باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص تقابل پرسپولیس با الدحیل قطر گفت: درست است که پرسپولیس این اواخر نوسان داشته، اما تیم خوبی دارد و از نظر فنی فوق العاده است. در مجموع، استقلال به نسبت پرسپولیس بازی راحت‌تری در پیش دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )