سرمربی سابق بایرن مونیخ به نیمکت ناپولی نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی روز گذشته (سه‌شنبه) در حال ورود به منزل اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی در شهر رم رؤیت شده است و گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که دور اول مذاکره او با رؤسای تیم نایب قهرمان فصل اخیری سری A نزدیک به ۳ ساعت به طول انجامیده است.

از قرار معلوم کارلتو در این جلسه با دلورنتیس و کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی باشگاه ناپولی وارد مذاکره شده است و تصویر او در حال ورود به منزل دلورنتیس با وجود تلاشش برای پنهان کردن خود از دید دوربین‌ها بی‌فایده بوده است.

گفته می‌شود که ناپولی قصد دارد با سرمربی سابق بایرن مونیخ قراردادی ۳ ساله ببندد که جزئیات این قرارداد امروز یا فردا اعلام می‌شود.

این در حالیست که هنوز تکلیف سرمربی فعلی آبی‌پوشان سن‌پائولو، مائوریتزیو ساری مشخص نشده و او درباره آینده‌اش تصمیم نگرفته است. با این حال به نظر می‌رسد که دلورنتیس کنترل اوضاع را از دست ساری خارج کرده و اخراج او را در دستور کار قرار داده است. طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ناپولی به محض پایان مذاکراتش با آنچلوتی، خبر اخراج ساری را اعلام خواهد کرد.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه ناپولی در قراردادش با ساری بندی دارد که به این باشگاه اجازه می‌دهد، با پرداخت غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی، این قرارداد را فسخ کند. این در حالیست که ساری برای فسخ قراردادش با این تیم باید ۸ میلیون یورو بپردازد.

ساری از زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه پیشنهاد داشته اما قصد ندارد آن را قبول کند و ترجیح می‌دهد که منتظر مشخص شدن تکلیف آنتونیو کونته در چلسی باشد یا اینکه یک سال استراحت کند. چلسی تمایلی به ادامه همکاری با کونته ندارد اما اخراج او، هزینه هنگفتی بابت پرداخت غرامت به سرمربی ایتالیایی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.