سرمربی ایتالیایی نایب قهرمان سری A در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و سرمربی سابق میلان به عنوان جانشین وی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش تعدادی از رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که مائوریسیو ساری به زودی از سرمربیگری ناپولی اخراج می‌شود و کارلو آنچلوتی جای او را خواهد گرفت.

ساری روز گذشته (یکشنبه) بعد از آخرین بازی این فصل تیمش گفت که نمی‌داند می‌تواند به کارش در سن‌پائولو ادامه دهد یا نه و اکنون سایت کالچو ناپولی۲۴ گزارش کرده است که فردا جلسه‌ای سرنوشت‌ساز برگزار خواهد شد که در آن به احتمال فراوان جدایی‌اش از نایب قهرمانی این فصل سری A را اعلام کرد.

طبق اعلام این سایت اورلیو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیمش در نظر گرفته است چرا که قصد دارد با این سرمربی ایتالیایی به اهداف جاه‌طلبانه‌تری در سطح رقابت‌های اروپایی دست پیدا کند. آنچلوتی اما به صورت رسمی نمی‌تواند هدایت ناپولی را قبول کند تا زمانی که ساری اخراج شود یا استعفا کند. همچنین در صورتی که یکی از مشتریان ساری حاضر به پرداخت غرامت فسخ قرارداد ۸ میلیون یورویی او شود، کارلتو می‌تواند با ناپولی قرارداد ببندد. البته مشتریان ساری تنها تا پایان ماه میلادی جاری مهلت دارند که برای استخدام او اقدام کنند.

شب گذشته نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه خودداری ساری از ارائه جواب قطعی به دلورنتیس درباره تمدید قراردادش با ناپولی، حوصله مالک باشگاه را سر برده است. ساری شب گذشته به یکی از شبکه‌های رادیویی ایتالیا در پاسخ به سؤالی درباره آینده ساری گفت: نمی‌دانم، بروید و خودتان از او بپرسید. او همیشه مرا به مدیر برنامه‌هایش ارجاع می‌داد که او هم به من جوابی درست وحسابی نمی‌داد. وقت تمام شد. دیگر خبری از مهلت نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.