پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان باید بیشتر مراقب رفتارش باشد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت: وقتی روز گذشته شنیدم این چهار بازیکن خط خورده‌اند، تعجب کردم. نه فقط من، بلکه همه تعجب کردند. مگر می‌شود این بازیکنان در تیم ملی نباشند؟ سیدجلال آماده‌ترین مدافع ایران است و حق صددرصدی اوست که در تیم ملی باشد، وریا غفوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی و استقلال بوده، کاوه رضایی هم در بلژیک گل‌های زیاده زده است، حسینی نیز دروازه‌بان جوانی است که امید آینده تیم ملی خواهد بود و فقط تجربه ندارد.

وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش گفته که حسینی به خاطر نیمکت‌نشینی در استقلال از تیم ملی خط خورد، گفت: مگر شرایط امیر عابدزاده را دیده‌ایم؟ او در دو سال گذشته چه کار کرده است؟ عابدزاده زحماتی در تیم امید کشید، اما پس از آن خبری از او نداشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی حسینی از شفر به دلیل نیمکت‌نشینی در استقلال تصریح کرد: حسینی خودش مقصر است. او در بازی با فولاد خوزستان به دلیل تعلل کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد. همان شب با او صحبت کردم و پذیرفت اشتباه کرده است. شفر که عمدی بازیکنی را نیمکت‌نشین نمی‌کند. حسینی باید تجربه کسب کرده و تحملش را بیشتر کند. فراموش نکنیم سیدمهدی رحمتی آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است و به خاطر خشم کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود. البته کمی هم خود رحمتی مقصر بود. کاری به سن و سال رحمتی نداریم، اما می‌توانست برای تیم ملی مفید باشد.

رشیدی خاطرنشان کرد: حسینی می‌تواند آینده خوبی داشته باشد، به شرط اینکه تنها نباشد. او کار خوبی کرد و متأهل شد، اما باید خودش را بیشتر جمع و جور کند. بازیکنانی که از شهرستان می‌آیند، باید بیشتر مراقب خودشان باشند. حسینی هم باید تحملش را بیشتر کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )