حرف‌های کریم باقری در خط اعتدال حمایت از تیم ملی می‌تواند یک الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید در این فضایاحساسی پیش آمده پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی و دلخوری هواداراناستقلال و پرسپولیس برای دو ستاره شان ، ساده ترین کار ، انتقاد شدید از سرمربیتیم ملی باشد. همین حالا علی کریمی که توپخانه اش را آتش کرده و از دلال موزابیکیپایین نمی اید. او البته عقاید خاص خودش را دارد و در همه این یکی دو سال با همینروند حرف هایش را زده و نوشته است.

بعد از همکاری نافرجام با کادرفنی در تیم ملی ،تقریبا موضع علی کریمی در این فوتبال همین بوده است. او هم فدراسیون را پر ازتباهی می داند و هم کی روش را یک آدم ناسالم پس از محبوبیتش بهره گرفته و می تازد.درست همسو با او مهرداد میناوند هم سوار بر موج احساسات مردمی ، به سرمربی تیم ملیتوهین کرده است.

در این شرایط اما یکی مثل مهدوی کیا یا وحیدهاشمیان که هر دو اتفاقا از منتقدان وضع موجود هستند ، تلاش می کنند در چارچوباحترام یا سکوت کنند یا از به کارگیری واژه های با بار معنایی خاص پرهیز کنند.

در جبهه مقابل اما یکی مثل علی دایی در کمال ادباز این منتقدان می خواهد نوع ادبیات شان را تغییر دهند و سعی کنند با حفظ آرامشتیم ملی ، به یک رخداد مهم ملی شان ببخشند و بخواهند که تیم ملی شان موفق باشد. دراین بین آقا کریم باقری هم سمت علی دایی را گرفته. او این حرف ها را از یک قدمیبرانکو زده است و خواسته تا اینچنین به تیم ملی نتازند. حرمت لیست تیم ملی ، خودتیم ملی و بازیکنان و نظرات سرمربی حفظ شود و در این فضای دوگانه سازی پوچ دمیدهنشود.

دوگانه های پوچی که در نهایت تنها لطمه بهفوتبال ملی می زند. آقا کریم قطعا می توانست از روی نیمکت پرسپولیس جدی ترینانتقادها را به سمت تیم ملی کشور داشته باشد اما او قطعا به این فکر می کند که بعداز حدود صد بازی ملی ، در نهایت اگر همه بازیکنان مورد علاقه اش هم در زمین نباشند، باز تیم ملی کشورش است که در جام جهانی به زمین می رود و نمی تواند از تیم کشورشبه خاطر نبود یک یا دو بازیکن مورد علاقه اش متنفر باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )