سرمربی آبی‌پوشان شهر رم شاگردانش را مسبب شکست‌ خانگی برابر اینتر و عدم راهیابی آنها به لیگ قهرمانان فصل آینده دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی پس از شکست ۳ بر ۲ شب گذشته (یکشنبه) لاتزیو مقابل اینتر در دیداری که حتی با کسب یک امتیاز هم می‌توانست جایگاهش را در رده چهارم جدول سری A تثبیت و به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کند به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: شاید ما زودتر از این‌ها سهمیه لیگ قهرمانان‌مان را قطعی می‌کردیم. ما فصل فوق‌العاده‌ای داشتیم و امشب هم بازی تحت کنترل‌مان بود و روی سه ضربه شروع مجدد گل خوردیم. شاید قسمت این بود که لاتزیو وارد لیگ قهرمانان نشود. افسوس می‌خوریم اما این نتیجه چیزی را درباره عملکرد بازیکنان من در این فصل عوض نمی‌کند چون آنها از زمان پیروزی‌شان در سوپرجام اسپانیا به بعد بازی‌هایی فوق‌العاده انجام دادند. ناکامی این شکست تا مدت‌ها برای ما می‌ماند اما در تابستان باید شروع به جبران کنیم. ما برای بردن بازی فرصت‌های خوبی داشتیم و بر بازی سوار بودیم اما این اینتر بود که سه گل زد.

اینزاگی افزود: ما کارآمدترین تیم این فصل سری A بودیم که در ۱۱ هفته نباخت اما این هم کافی نبود. شاید ما هنوز به اندازه کافی پخته نشده‌ایم و به همین دلیل است که وقتی به پایان بازی‌ها نزدیک می‌شویم، راهمان را گم می‌کنیم.

یکی از مهمترین سؤالات درباره تصمیمات اینزاگی برای این بازی میدان دادن به استفان دی‌فری بود، بازیکنی که برای فصل بعد با اینتر قرارداد بسته و با توجه به همین موضوع خیلی‌ها معتقد بودند که او نباید در چنین بازی حساسی برابر تیمی که فصل آینده می‌خواهد در ترکیب آن بازی کند به میدان برود با این حال این مدافع هلندی ۲۶ ساله به میدان رفت و با خطایی که در دقیقه ۷۷ بازی در محوطه جریمه لاتزیو مرتکب شد این فرصت را به اینتر داد تا از شکست فرار کند و بازی را به تساوی بکشاند. او در دقیقه ۸۴ جای خود را به نانی داد و در حالی که هواداران لاتزیو به شت او را «هو» می‌کردند، روی نیمکت نشست و در آنجا در حال اشک ریختن دیده شد.

اینزاگی در این باره هم گفت: اگر یک بازی دیگر هم داشتیم باز هم به دی‌فری میدان می‌دادم. اینکه او را مقصر باخت‌مان بدانیم، اشتباه است. هواداران ما از تماشای بازی‌های این فصل‌مان لذت بردند و من از آن سالی که اسکودتو را بردیم، ورزشگاه را با چنین جوی ندیده بودم. اگر سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گرفتیم، حسن ختام فوق‌العاده برای فصل‌مان رقم می‌خورد اما حالا باید یک بار دیگر شانس‌مان را امتحان کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.