جام سراسر طلایی ۲۰۱۸ فوتبال امروز (یکشنبه) وارد شهر نیژنی نووگورود شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال امروز در نزدیک بازار اصلی شهر نیژنی نووگورود به نمایش عمومی درآمد.

فلسیتی گئورگ، نماینده فیفا در مراسم افتتاحیه گفت: این مهم‌ترین جایزه جهان ورزش است که نمادی از عشق و هیجان میلیون‌ها هوادار فوتبال محسوب می‌شود. امیدوار هستیم که تور جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال انگیزه مضاعفی برای بازیکنان جوان ایجاد کند تا بتوانند روزی آن را بر بالای دستان خود ببرند.

نیژنی نووگورود ششمین شهر روسیه است که میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال شد. این جام قرار است در ۳ شهر روستوف،سن پترزبورگ و مسکو نیز به نمایش درآید.

جام جهانی فیفا جایزه اصلی قهرمان این رقابت‌ها است که هر چهار سال یک‌بار برگزار خواهد شد. البته این جام همیشه نزد فیفا باقی می‌ماند. جام جهانی از طلای خالص ساخته شده و از دو عنصر انسانی که کره زمین را در دستان خود قرار دارند تشکیل گردیده است. طبق قوانین فیفا فقط تیم قهرمان و سران کشورها حق لمس جام جهانی فوتبال را دارند.

روسیه برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.