مسؤل برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: مربیانی که در جلسه سازمان لیگ حاضر نشوند, حق اعتراض نسبت به برنامه مسابقات را از خودشان گرفته‌اند.

سعید فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره نشست سازمان لیگ با مربیان تیم‌های لیگ برتری برای برنامه‌ریزی مسابقات فصل‌ آینده اظهار داشت: هرسال از مربیان تیم‌ها دعوت و این جلسه را برگزار می‌کنیم. از مربیانی که در این جلسه حضور پیدا می‌کنند تشکر می‌کنیم و افرادی هم که نمی‌آیند حق اعتراض نسبت به برنامه مسابقات را از خودشان گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این جلسه بعد از هماهنگی با باشگا‌ها فردا (دوشنبه) اعلام می‌شود, درباره اینکه ممکن است برخی از مربیان به دلیل تعطیلات نتوانند در این جلسه حاضر شوند, گفت: زمان مناسب دیگری برای این جلسه وجود نداشت, چون قبل از آغاز لیگ چنین کاری امکان ندارد و به احتمال زیاد این جلسه را روز چهارشنبه برگزار کنیم.

مسؤل برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص برنامه‌های فشرده فوتبال ایران در فصل آینده عنوان کرد: امسال هم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت و هم اینکه برنامه لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده است که این موارد کار را برای برنامه‌ریزی سخت می‌کند.

فتاحی درباره اینکه برخی گفته‌اند مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران برگزار شود, به تسنیم گفت: این بازی یک بازی داخلی است و مگر می‌شود آن را بیرون از کشور برگزار کرد؟ مگر شدنی است؟ دفعه اول‌مان نیست که در ایران دربی برگزار می‌کنیم. این بازی هم مانند بقیه بازی‌ها با هیچ مشکلی در کشور برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.