رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر نشد این شایعه که خواهان جذب سنگربان کهنه‌کار سابق یوونتوس است را رد کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که به جذب جان لوئیجی بوفون تمایل دارد اما به او به عنوان دروازه‌بان اول این تیم فکر نمی‌کند.

رئیس قطری PSG درباره بوفون ۴۰ ساله که روز گذشته (شنبه) به دوران ۱۷ ساله حضورش در یووه پایان داد، به خبرنگاران گفت: بوفون دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است اما گزینه اول ما آرئولا است و او فصل آینده هم دروازه‌‌بان اول ما خواهد بود. شما مرا خوب می‌شناسید. آیا واقعاً فکر می‌کنید که من به شما خواهم گفتم دنبال کدام بازیکنان هستم؟

الخلیفی افزود: در حال حاضر ما آرئولا را داریم. او دروازه‌بان اول ماست و فصل آینده هم خواهد بود. بوفون هم اما دروازه‌بانی فوق‌العاده، جذاب و بزرگ است. من مطمئنم که هر باشگاهی او را می‌خواهد.

بوفون در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرد که پیشنهادهایی دارد و بعد از آن شایعاتی مبنی بر تماس PSG و تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس با او مطرح شد.

الخلیفی سپس در واکنش به شایعاتی که درباره جدایی نیمار و رفتن او به رئال مادرید وجود دارد به این بازیکن برزیلی اولین هشدار را داد و گفت: اینجا هیچ چیزی و هیچ کسی از باشگاه بزرگتر نیست و این شامل همه مربیان و بازیکنان می‌شود. اینجا باشگاه همیشه و در هر حال ارجح است.

الخلیفی درباره عملکرد و دستاوردهای PSG در فصلی که گذشت هم عنوان کرد: من از ۴ جامی که برده‌ایم بسیار راضی‌ام. برای کسب سومین چهارگانه رقابت‌های داخلی در ۴ سال اخیر عملکردی باورنکردنی داشتیم. به جز لیگ قهرمانان من از سایر دستاوردهای تیمم راضی‌ام. بردن لیگ قهرمانان هم پروسه‌ای زمانبر است و PSG هنوز یک تیم جوان است. هر سال که می‌گذرد ما پخته‌تر و باتجربه‌تر می‌شویم، از اشتباهات‌مان درس می‌گیریم، البته واقعیت این است که عوامل دیگری مثل داوری هم در ناکامی ما تأثیرگذار بوده‌ است. به هر حال بازیکنان ما باید بیشتر به توانایی‌های خودشان واقف باشند. من تا زمانی که قهرمان لیگ قهرمانان نشویم، دست از تلاش نمی‌کشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.