مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد،‌ اما ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ مرتضی تبریزی پس از شکست ۳ بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال بازی را خوب شروع کرد،‌ اما ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. فکر می‌کنم استقلال بهتر از ما از فرصت‌هایش استفاده کرد. ما هم می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم، اما نشد.

وی در مورد تعویضش در جریان بازی گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم تا زمانی که در زمین هستم، مؤثر باشم. این تصمیم سرمربی است که چه زمانی تعویض شوم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن لباس تیم ملی است. الان نمی‌دانم چه بگویم، اما تمام مهاجمانی که دعوت شدند یک سر و گردن از ما بالاتر بودند و در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. الان برای موفقیت آنها در جام جهانی دعا می‌کنیم.

تبریزی در مورد شایعاتی که مبنی بر جدایی‌اش از ذوب‌آهن مطرح می‌شود، عنوان کرد: من یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم، اما تصمیمی می‌گیرم که به آینده فوتبالم کمک کند. هنوز پیشنهادی ندارم و منتظر هستم تا تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )