پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که برانکو بهتر از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از اینکه دو نماینده ایران در این مرحله روبه‌روی هم قرار می‌گیرند ناراحت هستم. با توجه به شرایط دو تیم شانس استقلال برای صعود به مرحله بعد بیشتر است.

وی ادامه داد: بازی سختی در انتظار استقلال است. قلعه‌نویی این تیم را خوب می‌شناسد و در دور برگشت لیگ استقلال فقط به این تیم باخت. کار برای شفر بدون تیام سخت است و امیدوارم استقلال به مرحله بعد صعود کند.

روشن درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: خداراشکر که در این فصل استقلال توانست جام بگیرد و رضایت هواداران را به دست بیاورد. من همیشه گفته‌ام با قهرمانی استقلال و پرسپولیس فوتبال‌مان متحول می‌شود. در ۱۰ سال گذشته، بارها سپاهان، فولاد و حتی استقلال خوزستان قهرمان شدند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. امسال پرسپولیس در لیگ و استقلال هم در جام حذفی قهرمان شدند و حتی قهرمانی استقلال هم به آسیایی شدن سایپا کمک کرد. همه این اتفاقات به نفع فوتبال ملی‌مان است و من امیدوارم در جام جهانی، فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد شفر و ادامه همکاری این مربی با استقلال عنوان کرد: باشگاه استقلال برای موفقیت در آسیا باید شفر را حفظ می‌کرد، اما نکته مهم این است که قرارداد با شفر شفاف و جزئیات آن از مبلغ قرارداد تا پاداش‌ها و ... برای هواداران روشن باشد.

روشن در خصوص اینکه استقلال برای فصل آینده و حضور مقتدر در آسیا نیاز به بازیکن جدید دارد، تصریح کرد: استقلال نیاز آنچنانی به بازیکن جدید ندارد، مهمترین مسئله حفظ بازیکنان کنونی است. باید با بازیکنان و به خصوص جوانان قرارداد بلندمدت ببندند. قراردادهای یک‌ساله آفت باشگاه‌ها است. باشگاه از اسپانسرهایش پول خوبی می‌گیرد و باید طلب بازیکنان را پرداخت کند. اگر نتوانند تیم را مدیریت کنند در آینده همین نتایج را هم نمی‌گیرند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اظهارات کی‌روش که گفته بود با این شرایط در جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی نخواهد بود، گفت: کی‌روش جایی غیر از ایران نمی‌رود. زمانی اوفارل سرمربی تیم ملی بود که خیلی خوب کار کرد که در کنار او مهاجرانی قرار داشت، در واقع نتایج مهاجرانی در جام جهانی ادامه کار او بود. من یک سوال از فدراسیون فوتبال دارم، اگر به هر دلیل و با هر نتیجه‌ای بعد از جام جهانی کی‌روش از ایران رفت ما باید از صفر شروع کنیم؟ چرا در این چند سال که در ایران کار می‌کند یک دستیار ایرانی کنارش نبود تا بعد از رفتن او کار را دست بگیرد؟ روز اول که کی‌روش ایران آمد اینطور به نظر آمد که او ساختار فوتبال ما را عوض می‌کند اما این اتفاق نیفتاد و فقط از او بی‌احترامی به مربیان و بازیکنان داخلی را دیدیم.

روشن در خصوص شایعه انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی بعد از جام جهانی عنوان کرد: برانکو بهتر از کی‌روش است و از نظر شخصیت و احترام متقابل تفاوت زیادی با او دارد. برانکو با توجه به شناخت چندساله از فوتبال ایران می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۴ )