بازیکنان با استعدادی داریم که می توانند نسل درخشانی بسازند /

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،زلاتکو کرانچار درباره حضورش در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی امید عنوان کرد:از اعتمادی که به من توسط مسولان فدراسیون فوتبال،وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شد کمال سپاس را دارم.پس از حدود ۶ سال حضور در ایران،احساس مسولیت سنگینی در قبال نسل آینده فوتبال این کشور دارم.

وی ادامه داد:خوشبختانه شناخت جامعی از شرایط  فوتبال ایران دارم.امیدوارم بتوانم مجموع تجاربم را در اختیار مردان آینده ساز فوتبال ایران قرار بدهم.

سرمربی تیم ملی امید تصریح کرد:ما در فوتبال ایران بازیکنان جوان و با استعداد زیادی داریم که می توانند نسل درخشانی را بسازند.همه هدف ما این است پاسخ مناسبی به توقعات مردم بدهیم.طبعا در حال حاضر همه نگاه جامعه به تیم ملی دوست داشتنی بزرگسالان ایران است که تحت هدایت شایسته کارلوس کی روش قرار دارد و به طور حتم همه به همراه هم در کنار اعضای تیم ملی بزرگسالان  هستیم برای موفقیتش دعا می کنیم.

وی تصریح کرد:خیلی سریع پس از حضورم در ایران،برنامه ریزی برای تدوین برنامه های اردویی برای تیم ملی امید ایران آغاز شد وسعی می کنیم طی روزهای آینده برنامه هایمان را اعلام کنیم.امروز جلسات متعدد و فشرده ای با حضور آقایان محصص،کلانی،معینی و استیلی داشتیم که در این باره همه موارد را زیر نظر بگیریم.

کرانچار در پایان گفت:متاسفانه طی یکی دو روز گذشته برخی داستان سرایی ها درباره رابطه میان من و سرمربی محترم تیم ملی بزرگسالان مطرح شده که همه آنها دور از واقعیت است.من برای آقای کی روش احترام فراوانی قائل هستم و  برای کمک به فوتبال ایران در اینجا هستم و تاکید می کنم که همه یار و همراه تیم ملی بزرگسالان ایران هستیم.پس از جام جهانی، بازی های آسیایی جاکارتا را داریم که در بعد منطقه ای اهمیت زیادی دارد و امیدوارم خانواده فوتبال شاهد روزهای خاطره انگیزی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.