مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تراکتورسازی سال خوبی را پشت سر نگذاشت و جایگاه این تیم در حد این تیم نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز, سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از کلیه خبرنگاران، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها که در این فصل کنار ما بودند و انتقادات درستی به ما کردند، تشکر کنم. فردا بازی آخر ماست و به مصاف تیمی قابل احترام به نام تراکتورسازی می‌رویم. این تیم سال خوبی را پشت سر نگذاشت و جایگاه این تیم در حد تراکتورسازی نیست.

وی با بیان اینکه این رتبه تراکتورسازی چیزی از شأن این تیم کم نمی‌کند، گفت: تراکتورسازی تیمی بزرگ، ریشه‌دار و قابل احترام است. فردا بازی خیلی خوبی خواهیم دید. می‌خواهیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا تماشاگران و مسئولان باشگاه از ما راضی باشند و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم.

وی در مورد آینده کادر فنی تیم فولاد تصریح کرد: پورموسوی با باشگاه فولاد قرارداد دارد و اگر ما را قابل بداند، سال آینده هم در خدمت خواهیم بود.

مربی فولاد خوزستان درباره غایبان این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: یوسف وکیا و میلاد بدرقه را به دلیل محرومیت و سینا مریدی و مجتبی حقدوست را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

نعمتی‌نژاد درخصوص اعتراض برخی هواداران فولاد به کادر فنی این تیم در طول فصل اظهار داشت: ما این فصل عملکرد خوبی پشت سر گذاشتیم. بسیاری از تیم‌ها در برهه‌ای از فصل افت می‌کنند. تیم ما هم کمی افت کرد. همین باعث شد نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و به هدف مورد نظر خود برسیم.

وی در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در این فصل گفت: این به سایر تیم‌ها بستگی دارد. وقتی فاصله صدر جدول با سایر تیم‌ها زیاد باشد، از هیجان مسابقات کاسته می‌شود. قهرمانی در هفته آخر هیجان بیشتری دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.