سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با سپیدرود آخرین بازی ما در لیگ است و بعد از آن جشن قهرمانی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: دیدار با سپیدرود آخرین بازی است و بعد از آن جشن داریم، دوست داریم مقابل هواداران بیشمار خود، بازی آخر را به زیبایی تمام کنیم. همانطور که پندار خمارلو (مدیر رسانه‌ای) پرسپولیس گفت من هم از شما خبرنگاران بابت همکاری و همراهی که با ما داشتید تشکر کنم و انتظار دارم این همکاری و این روند را با هم ادامه دهیم.

برانکو همچنین خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از هواداران هم تشکر کنم. ما امسال در هر شهری که می‌رفتیم به خوبی از تیم محبوبشان حمایت می‌کردند و باید یک تبریک ویژه هم به آقای گرشاسبی و هیئت مدیره باشگاه بگویم که به خوبی از ما حمایت کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی تیمش تصریح کرد: همچنین باید بیشترین تمجید و تبریک را از بازیکنانم داشته باشم که بیشتر از همه زحمت کشیدند و شایسته تقدیر هستند.

این مربی کروات همچنین به تمجید از سرمربی حریف فردای تیمش پرداخت و گفت: به علی کریمی تبریک می‌گویم، به شجاعت، اعتماد به نفس و توانایی خود را نشان داد. او یک تیم کوچک را در موقعیتی سخت تحویل گرفت و آن را به مهمترین هدفش که بقا در لیگ برتر بود رساند. من انتظار دارم تیم سپیدرود در بازی فردا حداقل از شیرینی جشن قهرمانی ما کم کند، این طبیعی‌ترین رفتار انسانی و ورزشی است که می‌توان از حریف فردای‌مان انتظار داشت.

وی در مورد پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعی است که سپیدرود فردا دوست داشته باشد مقابل ما بازنده نباشد و این طبیعی ترین رفتاری است که می تواند از آنها سربزند. امیدوارم یک بازی شاداب و هیجان انگیزی را شاهد باشیم و هر اتفاقی که رخ می دهد تماشاگران از آن لذت ببرد. دلمان می‌خواهد فردا یک پیروزی شیرین را کسب کنیم تا با بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم. برای این بازی ما محسن ربیع خواه و علی علیپور را در اختیار نداریم و بقیه نفرات در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاداتی که از او و تیمش می‌شود، گفت: واقعا در این سه سال گذشته کارهایی که در پرسپولیس کردم افتخار می‌کنم. تیم ما در این مدت بالاترین کیفیت خود را نشان داد اگرچه پرسپولیس مانند هر باشگاهی نقاط ضعفی دارد و مثل هر تیمی شکست می‌خورد مخصوصا بعد از یک سری نتایج عالی که ما کسب کردیم.انتقادات همیشه هست و خواهد بود چیزی که خیلی مهم است ما باید راه خودمان را ادامه دهیم و فلسفه‌ای که به آن ایمان داریم. قطعا این انتقادات می‌تواند ما را به جلوتر هل بدهد و این بدین خاطر است که فوتبال زیبا و متنوع است، هر فردی نظر خودش را دارد اما آخرین نظر را نتیجه بیان می‌کند.

برانکو در واکنش به این مسئله که او اولین نفری بود که از پرسپولیس قراردادش را تمدید کرد اما بازیکنان این تیم از این مسئله طفره می‌روند عنوان کرد: مذاکرات بازیکنان با باشگاه هنوز در جریان است و آن چه مسلم است ما از نقل و انتقالات تابستانی محرومیم اما مطمئن باشید فصل بعد قوی‌تر و بهتر از امسال خواهیم بود.

خبرنگاری در مورد تأکید سرمربی تیم فوتبال بایرمونیخ به کاهش فعالیت بازیکنان تیمش به فعالیت در فضای مجازی اشاره کرد و از برانکو در این مورد پرسید آیا او هم برنامه ای برای کنترل فعالیت بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی دارد چرا که گاها مشاهده شده برخی از بازیکنان ۱۷ ساعت در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و در ساعات دو یا سه بامداد در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارند، برانکو در این مورد گفت: آنچه که مربی بایرمونیخ گفته و بازیکنانش را از فعالیت در فضای مجازی منع کرده است آیا واقعا چنین چیزی امکان‌پذیر است. ما هم می‌توانیم بازیکنان را منع کنیم اما فقط زمانی که با ما هستند یا در تمرین حضور دارند. عملا امکان چنین کاری نیست و ما نمی‌توانیم ۲۷ بازیکن را کنترل کنیم که چه کسی در فضای مجازی هست و چه کسی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه یادآور شد: یک زمانی گوشی‌های بازیکنان را جمع می‌کردند اما آیا الان می‌توان چنین کاری را انجام داد؟ الان هر بازیکن حداقل ۴ یا ۵ گوشی دارد! ما به بازیکنان می‌گوییم و گوشزد می‌کنیم که زیاد به فضای مجازی نروند اما واقعا نمی‌شود آنها را از فعالیت در این عرصه منع کرد.

برانکو خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی در فضای مجازی فعالیت کند به خوبی مشخص می‌شود و ما در زمین تمرین او را تنبیه می‌کنیم البته این مشکل برای امروز و دیروز نیست. در گذشته هم بازیکن‌ها کارت‌بازی می‌کردند اما الان پلی استیشن بازی می‌کنند یا در فضای مجازی حضور دارند. شما بگویید من چکار کنم؟ جلوی آنها را بگیرم؟

وی همچنین تصریح کرد: ما به بچه‌ها می‌گوییم فقط به فوتبال فکر کنند و دنبال چیز دیگر نباشند به طور مثال به آنها می‌گوییم فلان کفش را بپوشید و وقتی به زمین می‌روند و کیفیت لازم را ندارند می‌آیند و می‌گویند شما به ما گفته بودید کفش ۶ یا ۱۰ اسپک بپوشیم. ما سعی می‌کنیم روی حرفه ای‌گری و منطق بازیکنان کار کنیم اما این کار زمان می‌برد. باز هم می‌گویم این مشکل فقط برای ما نیست و در دیگر تیم‌های ایرانی و خارجی و غیره هم رخ می‌دهد. متأسفانه هستند بازیکنانی که در بین دو نیمه هم پیام می‌فرستند همانطور که گفتم این فقط مختص ما نیست و برای دیگر تیم‌ها نیز وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در واکنش به خبرنگاری که به مقایسه تأثیرگذاری او و استانکو پرداخت که هر دو توانستند دو قهرمانی پی در پی برای پرسپولیس بدست بیاورند گفت: استانکو یکی از بزرگان مربیگری کرواسی است او کنار مربیانی چون ایویچ و بلاژویچ و ... از بهترین مربیان کرواسی هستند. استانکو مربی است با دانش و تجربه عظیم که من ارتباط خوبی با او دارم. من با وی در کنفرانس‌های مختلفی شرکت کردم شاهد دانش و توانایی هایش بوده‌ام در اینجا برای استانکو آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

برانکو افزود: خیلی از نسل‌های طلایی و جوان زیر نظر استانکو رشد و پیشرفت کردند و او از مربیان توانمند کرواسی بوده است زمانی که او مربی هایدوک بود من مربی تیم وارتکس بودم و جلوی او بازی کرده‌ام من افتخار می‌کنم که استانکو به عنوان هموطنم در تیم‌هایی چون سپاهان و پرسپولیس اثر مثبت گذاشته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا بلاژویچ در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: متأسفانه بلاژویچ در قهرمانی شرکت نخواهد کرد. او یک سری مشکلات جسمانی دارد که به همین خاطر تحت درمان است و نمی تواند درمانش را عقب بیاندازد. او دوست داشت و خوشحال بود که در جشن قهرمانی ما شرکت کند اما نتوانست به ایران بیاید دوست داریم در اولین فرصت در خدمت بلاژوییچ در ایران باشیم قطعا اگر او به ایران بیاید یک کنفرانس خبری ۲۴ ساعته با وی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.