سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: کیفیت مسابقات لیگ برتر نسبت به سال گذشته بهتر شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) پیکان تهران مقابل سایپا در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر، در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال به خبرنگاران گفت: فکر می کنم نتوانستیم اندازه زحمتی که کشیدیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. یازده ماه مداوم و شبانه روز کار کردیم. بازی ها و تمرینات طاقت فرسایی هم داشتیم اما فکر می کنم باز هم به آنچه استحقاقش را داشتیم نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: باید بگویم مستحق کسب سهمیه برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بودیم امابه آن نرسیدیم. با این حال می‌خواهیم رتبه خوبی در جدول برای خودمان ثبت کنیم. بنابراین برای بردن سایپا در بازی فردا انگیزه کافی داریم.

وی درباره دیدار فردای خودروسازان اظهار داشت: سایپا برای رتبه های سوم و چهارمی می جنگد. ما هم می خواهیم برای هفتم شدن تلاش کنیم. به هر حال فکر می کنم هر تیمکی انگیزه کافی داشته باشد خواهد توانست موفق شود.

جلالی درباره ادامه همکاری اش با پیکان تصریح کرد: صحبت هایی انجام شده است اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

سرمربی پیکان تهران از نامه نگاری اش به سازمان لیگ خبر داد و عنوان کرد:فصل نقل و انتقالات تابستانی به گونه‌ای است که تیم‌ها قبل از دوران آماده‌سازی اقدام به جذب بازیکن می‌کنند و زمانی هم این انتقالات به پیان می رسد که به هفته ششم لیگ رسیده ایم و عملا بازیکنی که دیر به تیمی برود نمی تواند در دوره بدنسازی شرکت کند. طی نامه‌ای از سازمان لیگ خواسته‌ام زمانبندی فصل نقل و انتقالات تغییر کند تا مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره رقم های نجومی برخی قراردادها و ریخت و پاش باشگاهها در فصل نقل و انتقالاتی افزود: سال‌هایی که در سایپا و پیکان مربیگری کرده‌ام همیشه سعی‌مان بر این بوده که صبوری کنیم و این فضای التهاب تمام شود و بعد از اینکه تیم‌های متمول بازیکن گرفتند، اقدام به جذب بازیکن کنیم.

وی در پایان درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر در فصل جاری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لیگمان تحت تاثیر آماده‌سازی تیم‌ ملی بود. با این حال لیگ به خوبی برگزار شد و تیم‌ها به مراتب بهتر از سال‌های گذشته بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.