پیشکسوت استقلال معتقد است آخرین بازی آبی پوشان در لیگ از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. حتی شاید اهمیت این بازی به اندازه دیدار با ذوب آهن باشد.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار پیش روی آبی پوشان در هفته سی ام لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار داشت: آبی پوشان باید با تمرکز کامل و با همه قوا در این آخرین بازی خود در لیگ برتر به میدان بروند و حتما باید با دست پر از اصفهان باز گردند. بهرحال ممکن است ذوب آهن در آخرین بازی لغزش کند و قرعه نایب قهرمانی به نام استقلال بیفتد.

وی افزود: بازی رفت و برگشت با ذوب آهن خیلی مهم است، اما نباید بازی با سپاهان و امتیاز آن فدای دیدار با ذوب آهن شود. این بازی به جای خود و آن بازی هم به جای خود. گرچه سپاهان روزهای خوبی را نگذرانده و در ضعیف ترین مقطع تاریخی اش به سر می برد، اما بهرحال تیم بزرگی است و یک تیم بزرگ می تواند در در هر بازی بزرگی اش را نشان دهد. پس نباید از این تیم غفلت کرد.

کاپیتان سابق آبی پوشان با اشاره به محرومیت شجاعیان برای این دیدار بیان داشت: خوشبختانه دست شفر کاملا باز است. استقلال در شرایطی نیست که شفر نگران غیبت یکی دو بازیکن باشد. در این تیم آنقدر مهره های کار آمد حضور دارند که غیبت شجاعیان به چشم نیاید.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: باشگاه استقلال باید قبل از دیدار آسیایی با ذوب آهن تکلیف قرارداد شفر را روشن کرده تا تمرکز شفر هم برای این دیدار مهم کامل باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.