سرمربی پیکان اصلا دل خوشی از رفتارهای سرمربی استقلال ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با وجود گذشت چند روز از بازی استقلال و پیکان، حواشی این بازی پر گلو البته پر حادثه همچنان ادامه دارد. پس از اینکه حمید مطهری مربی تیم پیکان پس ازشکست لحظات پایانی تیمش برابر استقلال وینفرد شفر را "شومن" خطاب کرد،استقلالی ها شکایت شان از صحبت های مربی پیکان را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبالبردند.

این اتفاق اما به مذاق مجید جلالی چندان خوش نیامده و او در اظهارنظری جدید ضمن دفاع از دستیارش، از عملکرد سرمربی آلمانی تیم استقلال انتقاد کردهاست.

جلالی در خصوص اتفاقات بازی با استقلال و احضار مطهری به کمیتهانضباطی گفت:« اگر قرار است کسی جریمه و یا احضار شود،این اتفاق باید برای آقایشفر بیفتد زیرا رفتارهای ایشان مخصوصا پس از گل سوم استقلال اصلا جالب نبود.خوشحالی شفر و حرکات دستش به سمت نیمکت تیم ما به نحوی بود که انگار به ما می گویدساکت باشید و سر جایتان بنشینید.»

جلالی ادامه داد:« رفتارهای شفر با اصول حرفه ای فوتبال اصلا همخوانینداشت. البته ما هم افرادی نیستیم که بخواهیم به این حرکات پاسخی بدهیم. من قبلاهم گفته ام که ایشان مربی بزرگی است و می تواند چیزهای زیادی به فوتبال ما اضافهکند اما انتظار چنین رفتاری را از او نداشتم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )