رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران گفت: در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، مسئولان این تیم من را تهدید به مرگ کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانیان در نشست خبری و در جمع خبرنگاران گفت: ما تیم متمولی نیستیم. قرارداد بازیکنان ما مشخص است و همانند دیگر تیم های حاضر در لیگ یک به بازیکنانمان پول می دهیم. متأسفانه عده ای فکر می کنند که بادران بیشتر از آنچه که دیگران می گیرند به بازیکنانش می دهد. شاید تنها تفاوت ما با دیگر تیم ها این است که ما هیچ بدهی به بازیکنان نداریم و به موقع پول آنها را پرداخت می کنیم.

وی با انتقاد از رئیس هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: از دکتر شیرازی انتظار بیشتری داشتم. در این مدتی که ما در لیگ یک هستیم حتی یک جلسه با ما برگزار نکرده و هیچ حمایت معنوی و یا مادی انجام نداده است و ما تمام هزینه های مان را خودمان پرداخت می کنیم. آنها حتی با اینکه ورزشگاه کارگران تحت اختیار ماست، اجازه تبلیغات هم به ما نمی دهند. من نمی دانم تا کی باید این وضعیت را تحمل کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط خسته شده اید و می خواهید تیم داری را کنار بگذارید؟ گفت: ما خسته نشدیم اما اتفاقات ناخوشایندی که در لیگ یک رخ می دهد ما را خسته کرده است. متأسفانه بعد از بازی با پرسپولیس همه چیز علیه تیم ما شد. پنالتی های ما گرفته نشد. به ضرر ما پنالتی گرفته می شد و اتفاقات دیگری رخ می داد که انگار همه دست به دست داده بودند که تیم ما به لیگ برتر صعود نکند.

قربانیان با انتقاد از مسئولان تیم فوتبال مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: ما احترام خاصی برای آنها قائل بودیم. در هیچ جا مرسوم نیست که تیم حریف در جایی که قرار است بازی شود تمرین کند اما ما به تیم مسجد سلیمان این اجازه را دادیم ولی متأسفانه در روز بازی شاهد اتفاقات ناخوشایندی بودیم. من وقتی از مسئولان تیم مسجد سلیمان خواستم مراقب رفتار تماشاگرانشان باشند، آنها مرا به مرگ تهدید کردند و حرف های ناشایستی به من زدند و من هرگز انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران افزود: از جناب حسن زاده رئیس کمیته انضباطی می خواهم نظارت بیشتری داشته باشد و به او هشدار می دهم که اگر این اتفاقات ادامه داشته باشد، سرانجام خوبی نخواهد داشت. حتی ممکن است جان کسانی هم به خطر بیفتد. بنابراین تا چنین اتفاقاتی نیفتاده، باید نظارت ها بیشتر شود، محرومیت ها، جریمه ها می تواند بازدارنده باشد و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما دیگر با شرایط موجود به لیگ برتر صعود نخواهد کرد اما از همه تیم ها می خواهم که فوتبالی پاک و جوانمردانه را ارائه دهند و به خاطر صعود دست به هر کاری نزنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.