مدیر تیم فوتبال بادران تهران انتقادات شدیدی را نسبت به رضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست تیم بادران در نشست خبری اعضای این باشگاه گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه‌هایی دارم. آقای تاج اگر می‌خواهید بخش خصوصی کنار شما باشد و اگر دم از فوتبال پاک می‌زنید از بخش خصوصی حمایت کنید. باشگاه‌های خصوصی مانند اوکسین، خونه به خونه و بادران به حمایت‌های مستقیم و غیرمالی تاج نیاز دارند. وقتی که باشگاه بادران را راه‌اندازی می‌کردیم عده‌ای به ما گفتند که مسئولانی مانند فرماندار یا استاندار را کنار خود داشته باشید اما مدیرعامل باشگاه گفت که ما نیاز به کمک مالی کسی نداریم ما مجبوریم در فوتبال از کلمه ناپاک استفاده کنیم. هفته قبل و در حضور مدیران فدراسیون فوتبال گفتم که نگویید فوتبال ما پاک است. متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که من به عنوان مدیر باشگاه با آنها ارتباط دارم. چه اتفاقاتی برای تیم‌های صبا و راه‌آهن از هفته اول افتاده که تازه رسانه‌ای می‌شود؟ در رسانه‌ها می‌گویند بازیکنان برخی از این تیم‌ها پول نگرفته‌اند وقتی بازیکن پول نمی‌گیرد چرا در تمرینات حاضر می‌شوند؟ این نشان می‌دهد که او از جای دیگری حمایت می‌‌شود. چرا یک تیم پول خرج می‌کند و با پرواز به رفسنجان می‌رود اما بعد از دقیقه ۷۰ تیم را بیرون می‌کشد؟

وی ادامه داد: در پایان نیم فصل اول بادران با افتخار جزو دو تیم بالای جدول بود اما بعد از بازی با پرسپولیس ماجرا عوض شد. آیا ۵۵ گل زده بادران در لیگ یک اتفاقی است؟ متاسفانه در دیدارهایی مقابل تیم‌های نساجی، مس کرمان، ایران جوان بوشهر، پنالتی‌های زیادی علیه ما گرفته نشد که اگر دو امتیاز بیشتر از این بازی‌ها گرفته بودیم ما مدعی اول صعود محسوب می‌شدیم.

مدیر تیم بادران با اشاره به حاشیه‌های رخ داده در تیم صبای قم تصریح کرد: همه دنبال این هستند که چرا صبا سقوط کرد این تیم باید به لیگ دسته دوم می‌رفت از شما رسانه‌ها می‌پرسم چرا با باشگاه‌هایی که به بازیکنان خود احترام می‌گذارند مربی جوانی در تیم خود دارند و فوتبال سالمی بازی می‌کنند مصاحبه نمی‌کنیم شما می‌دانید که بنگاه‌های شرط‌بندی نتایج بازی‌ها را رقم می‌زنند که اگر الان و در هفته آخر لیگ دسته اول جلوی آن را نگیریم فصل آینده از هفته اول و با قدرت فعالیت می‌کنند. در این صورت دیگر رقم قرارداد برای بازیکن اهمیتی ندارد. متاسفانه اتفاقاتی می‌خواهند جامعه پاک داوری را ناپاک جلوه دهند. آقای اصفهانیان شما حتی حاضر به عذرخواهی از مالک باشگاه که میلیاردها تومان برای تیم هزینه کرده و از ناداوری‌ها ضربه خورده نیستید. ۷ بازی به ضرر ما پنالتی اشتباه اعلام شد و در ۷ مسابقه هم به دلیل اشتباهات داوری به نفع ما پنالتی نگرفتند که مورد آخر آن دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

سیف‌الله‌پور با بیان اینکه در دقیقه ۹۵ و به طور آشکارا سر بادران را بریدند، خاطرنشان کرد: ما در این بازی امیدی به صعود نداشتیم. آقای غیاثی قبول کن که دوره‌ات تمام شده است. اگر برای حضور در جام جهانی در فدراسیون حضور داری باشگاه بادران هزینه سفر تو به روسیه برای جام جهانی را می‌دهد داوران تحصیل کرده مانند کامرانی‌فر کجا هستند؟ چرا کمک داوران کار کمیته داوران را انجام می‌دهند؟ چند سال پیش غیاثی چه حرفهایی علیه فدراسیون می‌زد اما الان آنالیز داوری می‌کند و به فدراسیون مشاوره می‌دهد. او اکنون برای فدراسیون دایه بهتر از مادر شده است. از بهاروند (رئیس سازمان لیگ) به خاطر برگزاری منظم بازی‌ها تشکر می‌کنم. امسال همه چیز در برگزاری دیدارها عادلانه بود به جز بازی در زمین تیم‌های برق شیراز، صبا و راه‌آهن که بازی در ورزشگاه شیراز برای هر تیمی که به این ورزشگاه رفت مظلوم واقع شد.

وی با بیان اینکه ۷۰، ۸۰ خانواده در باشگاه بادران از فوتبال تامین هزینه می‌کنند، گفت: مطمئن باشید با این اتفاقات باشگاه‌هایی مانند بادران و یا نساجی کنار می‌روند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را به مزایده گذاشتند و روز آخر گفتند که همه چیز بیهوده بود. امیدوارم اتفاقاتی که امسال افتاد دیگر تکرار نشود.

مدیر تیم بادران در مورد اتفاقات دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان و در پاسخ به این پرسش که آیا ماموران یگان ویژه در ورزشگاه حضور داشتند یا خیر، اظهار داشت: برخی اوقات می‌بینیم که باشگاه‌های مختلف به دلیل عدم پرداخت بدهی به نیروی انتظامی یگان ویژه به ورزشگاد نمی‌آورند. اکثر تماشاگران ما از شرکت‌های خودمان هستند اما ما یکی از آنها را به ورزشگاه نیاوردیم. در ابتدای بازی ۱۰۰ نفر از امداد یگان در ورزشگاه حاضر بودند. مدیران باشگاه نفت به ما گفته بودند که ۵۰ تماشاگر به تهران می‌آورند اما دیدیم که حدود ۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند. به نماینده فدراسیون گفتیم که فکری به حال نیروی انتظامی کنند که ماموران نیروی انتظامی به ورزشگاه آمدند. نمی‌دانم اگر آنها نبودند چه اتفاقی رخ می‌داد. سال قبل ما در آخرین بازی فصل میهمان پارس جنوبی بودیم که ۵۰ میلیون تومان برای این سفر هزینه کردیم. من نمی‌دانم اگر این مسابقه بازی مرگ و زندگی برای نفت بود، چه اتفاقی می‌افتد.

در پایان این نشست فیلمی از اتفاقات رخ داده در دیدار بادران نفت مسجدسلیمان و حاشیه‌های آن پخش شد. در بخشی از این کلیپ یکی از مدیران باشگاه نفت قربانیان را تهدید به مرگ کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.