نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کادر فنی ایران از قوی ترین‌های آسیا است و داوران ایران هم حضور دارند، در واقع فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی ایران اول شد، در آن مقطع همه فکر می‌کردند در جهان که بانوان ایرانی فعالتی ندارند اما وقتی در این مسابقات شرکت کردند و اول شدند طی برآورد آسیا تعداد زیادی این بازی را دیده بودند و بازتاب زیادی داشت. در جهان و آسیا این خط که بانوان فعال نیستند شکسته شد و کار فرهنگی بزرگی در سطح اسلام انجام شد که از مدال طلا هم مهم تر بود.

وی تاکید کرد: در مسابقات جهانی گواتمالا ۸ تیم از جهان انتخاب شده بودند که ایران هم در آن بود اما به دلیل بودجه گفتیم شرکت نمی‌کنیم اما کمپین‌های زیادی تشکیل شد و با دستور رئیس جمهور تیم اعزام شد و این نشان می‌دهد بعد ورزشی آن کمتر از بعد فرهنگی و اجتماعی آن است.

کفاشیان افزود: فوتسال ما روند خوبی را دارد. مظفر بهترین مدرس آسیا است. کادر فنی ایران از قوی ترین‌های آسیا است و داوران ایران هم حضور دارند. در واقع فوتسال آسیا را ایران اداره می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.