سرپرست باشگاه سپاهان اعلام کرد که به نتایج این تیم اعتراض دارد اما موافق درگیری و فحاشی نیست.

مسعود تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان گفت: روز گذشته در جلسه هیئت مدیره بودیم. پیش از این دو هفته یک‌بار جلسات را برگزار می‌کردیم اما با توجه به اینکه در پایان لیگ برتر هستیم و علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان, ۸۰-۷۰ تیم مختلف در رشته‌های دیگر داریم, تصمیم گرفته شده که هر هفته جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم. همه تیم‌های سپاهان در سطح حرفه‌ای و در حد قهرمانی هستند. به هر حال کار زیاد است و باید بودجه را برای همه این تیم‌ها سازماندهی کنیم.

وی راجع به اینکه باشگاه سپاهان قرار است چه تصمیماتی درباره ناکامی‌های این تیم بگیرد, گفت: ناکامی سپاهان در این فصل تمام شد, موضوع اصلی نگرانی سقوط به لیگ دسته اول بود که حالا برطرف شده, البته از این نوع ماندن در لیگ رضایت نداشتیم. یک بازی دیگر مانده و امیدوارم که در این بازی بچه‌ها موفق باشند. الان داریم راجع به فصل بعد حرف می‌زنیم, مطمئن باشید سپاهان می‌خواهد فصل بعد قهرمان شود, چون پتانسیل و توانش را داریم. سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و مطمئن باشید که سخت دنبال آن خواهیم بود.

سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص مذاکره این باشگاه با امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: فعلا در مورد مربی و این بحث‌ها صحبتی ندارم. فصل که کاملا تمام شد انشالله درباره‌اش حرف می‌زنیم.

وی درپاسخ به این سؤال که آیا قلعه‌نویی جزو گزینه‌های هدایت سپاهان است یا خیر, یادآور شد: درباره گزینه‌ها هیچ صحبتی نمی‌توانم بکنم.

تابش درباره وضعیت منصور ابراهیم‌زاده و اینکه که این مربی هم نتوانست تغییر آنچنان مثبتی در روند نتیجه‌گیری سپاهان ایجاد کند, گفت: به هرجهت تیم در این فصل شرایط خاص خودش را داشت, علاوه بر این, از ابتدا تیم را ابراهیم‌زاده نبسته است. عدم نتیجه‌گیری واقعیتی است که همه آن را می‌دانند. این فصل را ما رها کردیم شماهم دیگر رها کنید (باخنده). امیدواریم در بازی آخر عملکرد خوبی داشته باشیم تا لیگ آبرومندانه تمام شود.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه گفت‌و‌گو با تسنیم, راجع به درگیری هواداران عصبانیِ این تیم با برخی از بازیکنان در تمرینات, عنوان کرد: بگو‌مگو‌هایی شده است, به هرحال سپاهان هوادار زیادی دارد. از هواداران خواهش می‌کنم این وضعیت را تحمل کنند. این وضعیت روز هفتم اردیبهشت تمام می‌شود و از آنجا به بعد باید تمام نیرو و انرژی‌مان را برای فصل آینده بگذاریم تا تیم خوبی داشته باشیم. اصراری روی این حواشی نداریم. هوادار با بازیکن دعوا نکرده است. آنها اعتراض دارند, خودِ من هم اعتراض دارم, اینکه بحثی ندارد. بنده هم به عنوان مسؤل این باشگاه به نتایج اعتراض دارم اما موافق فحاشی و درگیری نیستم.

وی در رابطه با اینکه یاوری عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان گفته بود با بازیکنان کنونی, سپاهان نمی‌تواند فصل آینده هم نتیجه بگیرد, یادآور شد: یکی از مشکلات بزرگ این است که در ۲ سال گذشته شاکله تیم به کل عوض شده است. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. الان ۱۳ بازیکن خیلی خوب داریم که خیلی از باشگاه‌ها به دنبال جذب آنها هستند. ما می توانیم ۴ بازیکن خارجی داشته باشیم که البته از عملکرد ابراهیم عالمه راضی هستیم. همچنین می‌توانیم ۵-۴ بازیکن هم از لیگ خودمان جذب کنیم, مگر یک تیم فوتبال چند نفره است؟! این اشتباه بزرگی بوده که که ۳ سال پیش, ۸۰ درصد تیم عوض شده است. شما مطمئن باشید فصل آینده سپاهان قدرتمندی را خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم, سپاهان با هدایت منصور ابراهیم‌زاده با ۲۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و باید در هفته پایانی مسابقات از ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با استقلال تهران مصاف می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.