مدیر تیم بادران معتقد است مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران، مشاوران خوبی ندارد.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره پیروزی یک بر صفر بادران مقابل نفت مسجدسلیمان و حاشیه‌های پس از این مسابقه اظهار داشت: همانند دیدار رفت، تیم برتر میدان بودیم. در آن مسابقه هم به نفت که بهترین خط دفاعی را داشت، سه گل زدیم. فوتبال یک بازی جوانمردانه است. ما به برق جدید، شهرداری ماهشهر و خونه‌به‌خونه باختیم. مگر چه اتفاقی افتاد؟ دوستان مسجدسلیمانی و اعضای تیم نفت فکر می‌کردند که از قبل برنده بازی هستند.

وی با اشاره به دیدار فصل گذشته پارس جنوبی و بادران که با شکست جمی‌ها خاتمه یافت، گفت: سال گذشته قهرمانی پارس قطعی شده بود و فکر می‌کردند ما را شکست می‌دهند، اما بادران پیروز شد. آیا باید ببازیم تا آدم خوبی باشیم؟ اعضای تیم نفت و مسئولان ارشد این باشگاه از روز قبل به ورزشگاه کارگران آمدند، چادر زدند، بلندگوهایی نصب کردند و ساز و کُرنا با خود به ورزشگاه آوردند.

بیشتر بخوانید:

درگیری فکری با بازیکن بادران و هجوم تماشاگران به زمین

مدیر تیم بادران با بیان اینکه این تیم به خوبی رسم مهمان‌نوازی را انجام داده است، تصریح کرد: قبل از مسابقه، دو جایگاه در اختیار نفت قرار و VIP را هم به این تیم اختصاص دادیم. در پایان بازی هم پنالتی ناحق و اشتباهی علیه بادران گرفته شد و دو بازیکن ما در طول مسابقه از زمین اخراج شدند. شما در زمین شکست خوردید! دلیل این همه توهین و فحاشی چه بود؟ خانواده اسلامی (دروازه‌بان بادران) چه گناهی دارد که باید این همه توهین بشنود؟

«خدا با ما بود، پنالتی حریف گل نشد و پیروز شدیم» سیف‌الله‌پور با بیان این جمله خاطرنشان کرد: مالک باشگاه پس از پنالتی به ما گفت به بازی ادامه ندهیم که من مخالفت کردم. اسلامی پس از پایان بازی به آغوش ربیعی رفت و خوشحالی کرد. این بازیکن به فکری گفت که تیم اینگونه به لیگ برتر صعود نمی‌کند که فکری ناراحت شد. پس از آن تماشاگران نفت به زمین حمله‌ور شدند.باید آستانه تحمل شکست را در خودمان بالا ببریم. فکر می‌کنم اگر این بازی مرگ و زندگی برای نفت محسوب می‌شد، کشته می‌دادیم!

مدیر تیم بادران درخصوص شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران از وی، پس از صحبت‌های شب گذشته خود اظهار داشت: باشگاه خونه‌به‌خونه طبق حق قانونی خود می‌تواند از من شکایت کند. اما چرا این اتفاق باید رخ دهد؟ من حرفی علیه خونه‌به‌خونه نزدم. مالک این باشگاه فردی شریف و نجیب است و در این پنج سال، از جیب خود برای فوتبال هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه خونه‌به‌خونه در واکنش به اتفاقات برنامه ۹۰

وی درباره اتفاقات رخ‌داده در برنامه ۹۰ گفت: فردوسی‌پور صحبت‌های رضا غیاثی را برجسته کرد و گفت که در یک مسابقه، قرار بوده بین دقایق ۳۸ تا ۴۲ در یک مسابقه، به نفع یکی از تیم‌ها پنالتی اعلام شود. نمی‌دانم چرا اینقدر مبهم صحبت می‌کنند. از او می‌خواهم که دروغ نگوید، چون داور بازی ما مقابل خونه‌به‌خونه تغییر نکرد. داوران مسابقات از یک هفته قبل مشخص بود. داور بازی اشتباه کرد و نگفتیم که او زد و بند کرده است. برخی افراد که به کمیته داوران رفتند و چنین حرف‌هایی زدند باید پاسخگو باشند.

سیف‌الله‌پور با اشاره به جلسه هفته گذشته خود در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هفته گذشته به همراه امیری و سیروس دین‌محمدی به فدراسیون فوتبال رفتیم که در این جلسه علیپور، خمیسی، محمودزاده و فتاحی حضور داشتند. مدیرعامل باشگاه نساجی این موضوع را مطرح کرد و گف چرا در آن مسابقه که گفتیم قرار است چنین اتفاقی رخ دهد، موضوع را پیگیری نکردید؟ فکر می‌کنم مشاوران خوبی اطراف حسن‌زاده (مالک باشگاه خونه‌به‌خونه) حضور ندارند. در دیدار تیم ما مقابل این تیم دو پنالتی به سود ما اعلام نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.