هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که در بازی با پرسپولیس نباید از زمین اخراج می‌شد و داور مسابقه در این زمینه تصمیمی درست گرفته است.

محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد خطا روی کامیابی‌نیا و اظهارنظر کارشناسان داوری که تأکید کردند او باید از زمین اخراج می‌شد، گفت: من به نظر کارشناسان احترام می‌گذارم، ولی باید بگویم که کامیابی‌نیا در آن صحنه بزرگ‌نمایی کرد و داور هم به درستی به من اخطار نداد. معمولاً وقتی بازیکنی اخطار دارد بابت چنین خطاهایی به او کار نمی‌دهند و آقای زرگر هم در آن صحنه به درستی تصمیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: در آن صحنه من حرکت خشنی انجام ندادم و بلافاصله پایم را جمع کردم، از طرفی داور هم به صحنه نزدیک بود و به درستی تصمیم گرفت. اگر تکل من با خشونت همراه بود، آن وقت شرایط فرق می‌کرد، ولی من خیلی زود پایم را جمع کردم.

حسینی در واکنش به صحبت‌های اخیر برانکو که گفته بود داور پرسپولیس را فریب داد، تصریح کرد: نظری در مورد حرف‌های برانکو ندارم و معتقدم که داور نقشی در نتیجه این مسابقه نداشت. در ضمن این باخت هم چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. این تیم، تیمی قدرتمند و شایسته است.

وی که در این بازی دو پاس گل داد، در این خصوص اظهار داشت: وقتی گل می‌زنم یا پاس گل می‌دهم، این به خاطر لطف خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی است. خوشحالم که در این بازی برای تیمم بازیکن مفیدی بودم، ولی این را باید در نظر گرفت که در ذوب‌آهن همه بازیکنان عالی هستند و وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.