زننده گل دوم پیکان به استقلال تأکید کرد که تیمش در بازی دیروز مستحق برد بوده است.

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: نمی‌خواهم بی‌جهت از تیم‌مان تعریف کنم، ولی ما در این بازی مستحق برد بودیم و باید استقلال را شکست می‌دادیم. ما روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم. در بازی‌های امسال هر وقت گل اول را زدیم هیچ تیمی نتوانسته بود ما را شکست بدهد، ولی در این مسابقه واقعاً روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم. متأسفانه سهمیه آسیا را هم از دست دادیم، ولی این چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: ما واقعاً شرمنده کادر فنی و مسئولان باشگاه پیکان شدیم. کادر فنی واقعاً امسال برای تیم زحمت کشید و باشگاه هم از لحاظ مالی و امکانات هیچ وقت کم نگذاشت. ما نهایت تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا بهترین نتایج را بگیریم و امیدوارم اگر در پیکان بودیم زحمات کادر فنی و باشگاه را جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره گلی که برابر استقلال به ثمر رساند، تأکید کرد: من دوست داشتم این بازی را ببریم و وقتی گل زدم خوشحال شدم که می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم. متأسفانه بعد از گل هم مصدوم شدم و از کادر فنی خواستم که مرا تعویض کنند.

امامعلی در مورد اینکه چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت، گفت: قرارداد من تمام شده است و باید برای فصل بعد بهترین تصمیم را بگیرم. من یک ماه فرصت دارم تا به خوبی در این زمینه فکر کنم و امیدوارم که یک تصمیمی خوب برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.