شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن چهارمین شکست این فصل سرخپوشان و نخستین شکست خارج از تهران آنها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان زودهنگام رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و نهم مقابل ذوب آهن به میدان رفت و در دیداری که ابتدا به گل رسید، دو بار گل خورد تا پیروزی را با شکست عوض کند. این چهارمین باری بود که پرسپولیس در این فصل از حریفانش شکست خورد. سرخ پوشان نخستین بار مقابل پیکان، سپس مقابل استقلال و برای سومین بار مقابل سایپا شکست خوردند و این چهارمین شکست این فصل سرخپوشان بود.

شاگردان برانکو سه شکست نخست خود را در ورزشگاه آزادی و مقابل سه تیم تهرانی پیکان، استقلال و سایپا پذیرفته بودند و این نخستین بار بود که آنها در ورزشگاهی به جز آزادی مغلوب حریف شدند. نخستین شکست پرسپولیس در هفته ششم و با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان ثبت شد. سرخ پوشان بعد از آن دیگر شکست نخوردند تا هفته بیست و پنجم که در آن بازی هم با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال تهران شدند. شکستهای بعدی سرخ پوشان در فواصل زمانی کمتری به دست آمد و آنها در هفته بیست و ششم هم پذیرای شکست شدند که این اتفاق در دیدار با سایپا روی داد و شاگردان دایی موفق شدند این تیم را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر و به فاصله ۳ هفته از سومین شکستش در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که در این بازی هم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا چهارمین شکست این فصل سرخ پوشان و نخستین شکست خارج از تهران برای آنها ثبت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.