سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کردند، ولی ذوب‌آهن با انگیزه بالا تلاش کرد و به هدفش رسید.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: به نظر من هر دو تیم فوتبال خوب و جان‌داری را به نمایش گذاشتند و با تفاوت جزئی ذوب‌آهن بهتر بود. ذوبی‌ها انگیزه زیادی داشتند و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیسی‌ها هم خیال‌شان از بابت قهرمانی راحت بود و بدون استرس خوب بازی کردند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تفاوت پرسپولیس و ذوب‌آهن در بازی دیروز که منجر به برتری تیم اصفهانی شد، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند، ولی ذوب‌آهن از مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان با انگیزه بالا تلاش‌شان را کردند که امتیاز بگیرند و برنده باشند و در نهایت به هدف‌شان هم رسیدند.

درخشان در پایان در خصوص بازیکنان پرسپولیس و موضوع تمدید قرارداد‌شان گفت: بازیکنان پرسپولیس الان در بهترین موقعیتی که باید قرار داشته باشند، هستند و هیچ کجا بهتر از پرسپولیس نیست. در این بحران که پرسپولیس از جذب بازیکن محروم است باید به پرسپولیس کمک کنند. آنها الان در دل هواداران هستند و جایگاه مردمی خوبی دارند و نباید موقعیت‌شان را به خطر بیاندازند. بازیکنان پرسپولیس می‌توانند حتی با قرارداد کمتر نسبت به تیم‌های دیگر در پرسپولیس بمانند تا دل هواداران را شاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.