تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش لبران جیمز در بازی صبح امروز خود در مرحله پلی‌آف NBA توانست ایندیانا پیسرز را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (دوشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا و از مرحله پلی‌آف، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش لبران جیمز توانست میهمان خود ایندیانا پیسرز را در سالن «بنکر لایف فیلد هاوس» شکست دهد تا در بازی شماری ۲ بر ۲ مساوی شوند.

جیمز در این بازی ۳۲ امتیاز، ۷ پاس گل و ۱۳ ریباند برای تیمش داشت. او برای صدمین بار در دوارن حرفه‌ای خود بیش از ۳۰ امتیاز کسب کرد. مایکل جردن اسطوره‌ای در این زمینه با ۱۰۹ بازی، رکورددار تاریخ لیگ است.

در بازی دیگری که در سالن «کپیتال وان» واشنگتن برگزار شد، تیم میزبان با ۲۷ امتیاز و ۱۴ پاس گل جان وال بر میهمان خود تورونتو رپتورز غلبه کرد. دیمار دیروزان ۳۵ امتیازبرای رپتورز به دست آورد.

آخرین بازی صبح امروز در سالن AT&T جایی که سان آنتونیو اسپرز از گلدن استیت وریرز پذیرایی می‌کرد، برگزار شد. گرگ پاپاویچ، سرمربی اسپرز و تیم ملی آمریکا به دلیل درگذشت همسرش در این بازی غایب بود ولی شاگردانش با غلبه ، مدافع عنوان قهرمانی لیگ به نوعی سرمربی خود را سربلند کردند.

لامارکوس آلدریج ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند برای اسپرز و کوین دورانت ۳۵ امتیاز و ۱۳ ریباند برای وریرز کسب کردند. استیفین کری، همچنان به دلیل مصدومیت برای گلدن استیت بازی نکرد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

گلدن استیت ۹۰ – سان آنتونیو ۱۰۳ (۳ بر یک به سود گلدن استیت)

تورونتو ۹۸ – واشنگتن ۱۰۶ (۲ بر ۲ مساوی)

کلیولند ۱۰۴ – ایندیانا ۱۰۰ (۲ بر ۲ مساوی)

برنامه دیدارهای مرحله پلی‌آف NBA به شرح زیر است:

کنفرانس غرب:

هیوستون – مینه سوتا

اوکلاهماسیتی – یوتا

پورتلند – نیواورلینز

گلدن استیت – سان‌آنتونیو

کنفرانس شرق:

تورونتو – واشنگتن

کلیولند – ایندیانا

فیلادلیفا – میامی

بوستون - میلواکی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.