سرمربی تیم فوتبال ناپولی از پیروزی تیمش در خانه یوونتوس ابراز خرسندی کرد و آن را دلیل پایبندی به سبک فوتبالش دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پیروزی یک گله دیرهنگام ناپولی در خانه یوونتوس، کورس قهرمانی سری A جذاب شد و این تیم خودش را به فاصله یک امتیازی بانوی پیر رساند تا شانسش برای پایان دادن به قهرمانی‌های متوالی بیانکونری و کسب اسکودتو افزایش پیدا کند.

مائوریتزیو ساری، سرمربی ناپولی در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: ما بازی را بردیم اما عملکردمان بی‌عیب‌و‌نقص نبود. اگر کمی زودتر ضرباهنگ بازی‌مان را بالا می‌بردیم، سریعتر می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم. اینجا آمده بودیم تا با ارائه یک بازی هجومی یوونتوس را مجبور کنیم به ضدحملات روبیاورد. یووه فقط در ضربات شروع مجدد دروازه ما را تهدید می‌کرد چون تیمی فیزیکی‌تر است اما به جز آن، این ما بودیم که بر بازی کنترل داشتیم و پیروزی‌مان هم منطقی و در نتیجه این کنترل بود.

ساری ادامه داد: تا الان من از تماشای عملکرد تیمم لذت برده‌ام. ما هواداران‌مان را بی‌اندازه خوشحال کردیم اما یوونتوس همچنان صدرنشین است و بنابراین برای ما هنوز هیچ چیز عوض نشده است، البته ما الان شانس ناچیزی برای برای گرفتن جای آنها در صدر جدول داریم. بردن در خانه یوونتوس همیشه بسیار سخت است و به همین دلیل برای هواداران ما لذت‌بخش بود.

سرمربی ناپولی چندی پیش در یکی از کنفرانس‌های خبری‌اش با اشاره به این بازی گفته بود که می‌‌خواهد به قصر (اشاره به خانه یوونتوس) برود و قدرت را پس بگیرد. او در پاسخ به این سؤال که آیا هدفش محقق شده است، گفت: از نظر کسب نتیجه یوونتوس قدرت بیشتری دارد چون آنها ۶ فصل پشت سر هم قهرمان شده‌اند و هنوز هم صدرنشین هستند. یوونتوس نماینده سری A است، تیمی که همه می‌‌خواهند شکستش دهند و بنابراین بردنش لذت دارد. متأسفانه من به پیشنهادها (درباره تغییر تاکتیک بازی ناپولی) گوش نمی‌کنم چون به ندرت روزنامه می‌خوانم یا رسانه‌ها را نگاه می‌کنم. من به نظرهای برادرزاده‌ام گوش می‌کنم و بس. اگر فوتبالی که ما را به اینجا رسانده است را تغییر دهم، کفر است. ما با همین فوتبال همسطح یوونتوس بازی کردیم.

پیش از بازی یک صحنه زشت شکل گرفت که طی آن ساری در اتوبوس ناپولی حین عبور از میان هواداران یوونتوس ژستی توهین‌آمیز گرفت.

او در این باره گفت: حرکت من پاسخ به آن دسته از افرادی بودی که به اتوبوس تیم آب دهان انداختند و به ما به خاطر ناپلی بودن‌مان توهین کردند وگرنه من هرگز به یک نفر فقط به خاطر اینکه طرفدار یوونتوس است، توهین نمی‌کنم. اکثر هواداران یوونتوس افراد محترم و فوق‌العاده‌ای هستند و یکی از آنها حتی در هتل ما بود که آدم بسیار بامزه‌ای بود و با او کلی شوخی کردیم. من با هواداران یوونتوس هیچ مشکلی ندارم، حرکتم فقط رو به کسانی بود که به ما توهین قومیتی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.