مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: روز چهارم اردیبهشت با سرمربی تیم جلسه خواهیم داشت و او اولویت اول و آخر ما برای هدایت تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید آذری پس از بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا باید از تماشاگران ذوب‌آهن تشکر کنم، به هر حال با توجه به تصمیم شورای تامین، چینش تماشاگران اینگونه رقم خورد. ما امروز شاهد یک بازی جوانمردانه، شرافتمندانه و تاکتیکی از هر دو تیم بودیم. پرسپولیس تلاش زیادی کرد، اما امروز، روزِ ما بود.

وی افزود: یک برد روحیه‌بخش برای دیدار در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی هفته آخر با نفت کسب کردیم. هنوز یک قدم فوق‌العاده مهم دیگر در لیگ داریم. باید از بازیکنان و کادر فنی و سرمربی تیم بابت سیر صعودی ذوب‌آهن تشکر کنم.

مدیرعامل ذوب‌آهن درباره مشکلات مالی این تیم گفت: خیلی نمی‌توانیم روی بودجه دخالت کنیم. در ابتدای فصل ۱۳ میلیارد از بودجه باشگاه کم شد، ولی با توجه به تلاش اعضای هیئت مدیره این مسئله تا حدی جبران شد. با این وجود هنوز کمبود بودجه داریم و انشاالله این مسئله تا پایان فصل رفع می‌شود.

آذری درباره نصب سکو در بخش زیر اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: لیگ که تمام شود، شرکت سازنده کار خود را آغاز می‌کند تا سکوها درست شود.

وی درخصوص ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی گفت: روز چهارم اردیبهشت جلسه‌ای با قلعه‌نویی خواهیم داشت و او اولویت اول و آخر ما برای هدایت تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.