مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به هواداران تیممان تبریک می‌گویم چرا که نمی‌توانستیم نتیجه‌ای بهتر از این تصور کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علیرضا امامی‌فر پس از تساوی بدون گل سپیدرود مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اول باید به مردم گیلان و شهر رشت تبریک بگویم. هوادارانی که در این بازی ما را حمایت کردند، چه کسانی که حضور فیزیکی داشتند و چه آنها که دل‌شان با ما بود. نمی‌توانستیم نتیجه‌ای بهتر از این تصور کنیم که یک بازی مانده به پایان لیگ، کار را تمام کنیم. برنامه‌ریزی ما کسب ۳۱ امتیاز بود، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که با ۳۰ امتیاز هم در لیگ برتر ماندنی شدیم. باید این را تبریک بگویم.

مربی سپیدرود با بیان اینکه این اتفاق بسیار مهم بود، گفت: ما تنها وظیفه خود را انجام دادیم. تنها صحبت‌های علی کریمی را می‌گویم. او از بازیکنان و هواداران فوق‌العاده تشکر کرد و امیدواریم سال آینده سپیدرود با برنامه‌ریزی بهتر در لیگ برتر شرکت و جایگاه بهتری کسب کند و با هدف‌گذاری خوب، آینده موفق‌تری داشته باشیم.

امامی‌فر درباره اینکه چه عواملی در اوج‌گیری تیمش موثر بوده است، یادآور شد: نتوانستیم بازیکنانی را که مد نظر داشتیم، به تیم اضافه کنیم. بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند، در کنار بقیه عملکرد خوبی داشتند. اتحاد و یکدلی در تیم ما خیلی خوب وجود داشت. شما اگر بتوانید تیم‌تان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنید، این مسئله در بازی فیزیکی و فنی آنها تاثیر خواهد گذاشت. تمام اعضای کادرفنی وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. همه زحمت کشیدیم که این نتایج رقم خورد، اما واقعیت این است که ما اگر این هواداران را نداشتیم، نمی‌توانستیم تا این حد موفق باشیم. شما دیدید در دو بازی اخیرمان که پیروز شدیم، چقدر خوب از سوی هواداران حمایت شدیم.

امامی‌فر در واکنش به این سوال که آیا فصل بعد همین کادر فنی با مالک فعلی باشگاه کار خواهد کرد یا نه؟ گفت: در این مورد علی کریمی تصمیم گیرنده است. تا آنجا که من می‌دانم، کریمی با باشگاه قرارداد دارد، اما قرارداد سایر اعضای کادرفنی در پایان فصل به اتمام می‌رسد. ما هم تابع تصمیم کریمی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.