سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز دوست داشتم خودم بازی کنم آنقدر که بازی با سپیدرود جذاب بود و حساسیت داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید اکبر پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم که روز گذشته در کنفرانس خبری شرکت نکردم. تبریک می‌گویم به کریمی و تیم خوب سپیدرود که امسال علیرغم مشکلات زیادشان جنگیدند و سهمیه رشت را حفظ کردند. فکر می‌کنم هواداران نمره ۲۰ گرفتند که امروز جنگیدند و تیم‌شان را در لیگ نگه داشتند. واقعا من امروز دوست داشتم خودم بازی کنم آنقدر که این دیدار جذاب بود و حساسیت داشت.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از همه هواداران که کمک می‌کنند فوتبال زیبا ارائه شود. بازی خوبی بود و ما می‌توانستیم با این برد امیدوار باشیم به سهمیه،‌ هر چند این کار خیلی سخت بود. ما دو نگاه به این بازی داشتیم، اول اینکه برای سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم و دوم هم اینکه فوتبال پاک اجرا شود که خدا را شکر این اتفاقات هم افتاد. جا دارد دوباره به هواداران رشت و علی کریمی تبریک بگویم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه چرا تیمش در این مسابقه به پیروزی نرسید، تصریح کرد: اولین باری بود که بازیکنان ما روی چمن مصنوعی بازی می‌کردند و باور کنید تا به حال حتی روی چمن مصنوعی تمرین نکرده بودیم. بعد از آن هم سپیدرود در این مسابقه انتحاری بازی می‌کرد و اجازه شکل‌گیری بازی ما را نمی‌داد. در نیمه دوم خوب شروع کردیم اما بازیکنان سپیدرود انگیزه بیشتری داشتند و با چنگ و دندان بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده باشند. ضمن اینکه ما چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و همین باعث شد در نیمه اول ما شکل بازی خودمان را نداشته باشیم.

پورموسوی در مورد دلیل کنار گذاشتن آرش افشین از این تیم،‌ عنوان کرد: افشین در نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشت اما مصدومیتی برایش پیش آمد و دو ماه از میادین دور بود. وقتی هم او به تیم بازگشت ما هفته به هفته پیروز می‌شدیم و طبیعی بود به او بازی نمی‌رسید. در نیم‌فصل دوم هم تصمیم گرفتیم اگر قرار است به بازیکنی میدان دهیم به میثم عاشوری میدان دهیم که از آکادمی باشگاه آمده است.

وی عنوان کرد: ما می‌توانستیم سهمیه بگیریم،‌ هر چند تیم‌مان را برای سهمیه نبسته بودیم. پیش از بازی با استقلال خوزستان ما در رده دوم جدول بودیم اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم. ۱۷ بازی شکست نخورده بودیم اما بعد از آن مسابقه سه بازی پی‌ در پی را شکست خوردیم و تا حدودی شکل تیمی ما به خورد. تیم ما جوان است نیاز به زمان دارد. من بیش از ۸۰ درصد تیم را تغییر داده بودم، اما خوشبختانه توانستیم در بالای جدول بمانیم. قطعاً کار ما در سال آینده سخت است و هواداران انتظارشان از تیم ما بالا رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.