سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم بود ما برای نیافتادن می‌جنگیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم بود ما برای نیافتادن می ‌جنگیدیم و سپاهان برای ارتقای جایگاه خود در جدول به میدان آمده بود.

وی گفت: خوزستانی‌ها باز هم نشان دادند در شرایط حساس کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند. جا دارد به تمام خوزستانی‌ها تبریک بگویم. امروز از سراسر خوزستان به این بازی آمده بودند و ما را حمایت کردند. نمی‌خواهم اسم شهرستانی را بگویم شاید یکی از آنها را فراموش کنم اما از تمام مسئولین، کادر فنی و بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه گفت:‌این دومین بازی است که تیم ما گل می‌خورد و پیروز می‌شود. خوشحالم که امروز مقابل تیم گردن‌کلفتی مثل سپاهان پیروز شدیم. واقعا جایگاه سپاهان این جای جدول نیست. سپاهان تیم بزرگی است.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عادل کلاه‌کج در چندین صحنه اشتباه کرد گفت: عادل اشتباه نکرد بلکه بازی احساسی شده بود و از لحاظ فنی مشکلی نداشت. عادل در تیم ما مثل یک مربی نقش ایفا می‌کند.

وی در مورد مشکلات استقلال خوزستان در این فصل گفت: آن سالی که تیم قهرمان شد من به خاطر مردم خوزستان دوست داشتم که بمانم و الان هم می‌گویم که دوست دارم سال آینده هم در خدمت استقلال خوزستان باشند. لیاقت ما این نبود و گاهی پیش می‌آید و چنین اتفاقات و مشکلاتی رقم می‌خورد. به تمام خوزستانی‌ها تبریک می‌گویم و شادی‌مان را با مردم تقسیم می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.