هافبک استقلال تهران گفت: متاسفانه برخی رسانه ها با من دشمنی دارند و در خصوص مصدومیت من شایعه‌سازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر پیکان تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد دلچسب دست پیدا کرده و شرمنده هواداران نشویم. استقلال شخصیت پیروزی دارد و بارها اتفاق افتاده که نیمه اول را از حریف عقب افتاده اما توانسته در نیمه دوم شکست را جبران کند.

هافبک استقلال تهرانی در پاسخ به این سئوال که گفته شده بود شما مصدوم هستید و به جام جهانی نخواهید رسید، گفت: برخی رسانه ها با من دشمنی دارند و بدنبال این هستند که به من ضربه زنند و مصدومیت من را بزرگ جلوه می دهند.نمی دانم هدف آنها از این موضوع چیست؟ من یک مصدومیت خیلی جزئی داشتم الان هم در آمادگی کامل هستم و انشاءالله در جام جهانی برای تیم ملی کشورم بازی خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه دلیلی وجود دارد شما نیمه اول را واگذار کردید اما در نیمه دوم به پیروزی رسیده اید گفت: این نشان دهنده آن است که مجموعه استقلال متحد هستند، یک هدف کلی را دنبال می کنند و تلاششان موفقیت استقلال است.

غفوری در پاسخ به این سئوال که آیا مطالباتتان را از باشگاه استقلال دریافت کرده اید گفت: خوشبختانه مدیران استقلال در تلاش هستند تا بتوانند تمامی مطالبات ما را پرداخت کنند و قرار است ظرف روزهای آینده ۱۵ درصد دیگر از طلب بازیکنان استقلال پرداخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.