مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که هنوز هیچ پیشنهادی از سوی این باشگاه برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری پس از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل پیکان گفت: تیم ما در نیمه اول به دلیل شرایط آب و هوایی خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شدیم و خدا را شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. امروز روز خوب تیمی ما نبود، اما توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم.

وی در مورد خوشحالی پس از گلش گفت: این خوشحالی مخصوص هواداران است و من برای آنها هر کاری می‌کنم.

مدافع تیم استقلال در مورد این که گفته می‌شد دچار مصدومیت جزیی شده است، گفت: نه یک مصدومیت ساده از مچ پا بود که متاسفانه یکسری بیهوده آن را بزرگ کردند.

غفوری ادامه داد: شخصیت تیمی ما بالاست و در هر مسابقه برای برد به زمین می‌رویم. امروز هم همانطور که گفتم همانطور که روز خوب ما نبود اما توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است استقلال به مقام نایب قهرمانی برسد، گفت: تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در بازی‌هایمان پیروز شویم، اما اکنون شرایط به گونه‌ای شده که همه چیز به نتیجه تیم‌های حریف بستگی دارد.

مدافع استقلال در مورد بحث تمدید قراردادش گفت: هنوز هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه به من نشده و هیچ صحبتی با من انجام نشده است.

غفوری در مورد این که چقدر از قرارداد خود در این فصل را دریافت کرده است، گفت: اگر حساب کنیم نزدیک به ۸۵ تا ۹۰ درصد از قرارداد من باقیمانده است و فقط ۱۰ درصد آن را دریافت کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.