آندرس اینیستا احتمالا به زودی بارسا را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرس اینیستا و بارسلونا تقریبا بهپایان خط رسیده اند. نقاش محبوب آبی اناری ها که همین پارسال قراردادش را به صورتمادام العمر با تیمش تمدید کرد، حالا احتمالا در پایان فصل راهی شرق دور خواهد شدو فوتبالش را در چین ادامه خواهد داد.

شاید رویایی ترین حالت برایخداحافظی شماره ۸ کاتالان ها از این تیم، خداحافظی با فتح سه گانه بود. اتفاقیتاریخی که ژاوی در آخرین فصل حضورش در نیوکمپ تجربه کرد و با سه جام بارسا را بهمقصد السد قطر ترک کرد اما سقوط وحشتناک تیم والورده در المپیکوی رم، رویای سهگانه را برای شوالیه نقش بر آب کرد.

بارسا برای فتح لالیگای امسال فقط به سه امتیاز احتیاج دارد. سهامتیازی که یقینا به دست می آید آبی اناری ها به رهبری اینیستا فاتح این جامخواهند شد. جدای از لالیگا، بارسایی ها در فینال جام حذفی هم حضور داشتند و شب گذشته در مادرید، به مصاف سویا رفتند. فینال جام حذفی در واقع آخرین فینالی بود که اینیستا در آن با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و این فرصت را داشت تا با فتح آن، با خاطره ای شیرین در پایان فصل بارسا را ترک کند.

فینال حذفی برای بارسلونا و اینیستا همانجور که می خواستند پیش رفت. بارسا با نمایشی فوق العاده توانست سویا را در هم بکوبد و به راحتی قهرمان حذفی شود. اینیستا هم در این پیروزی نقشی کلیدی ایفا کرد و توانست گل چهارم تیمش را به زیبایی وارد دروازه سفیدپوشان اندلس بکند تا آخرین فینال خود با آبی اناری ها را به شیرین ترین شکل ممکن به اتمام برساند و جام را بالای سر خود ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.