سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که پیروزی قاطع تیمش مقابل سویا در فینال جام حذفی اسپانیا، جو منفی حاصل از شکست مقابل رم در لیگ قهرمانان را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا بامداد امروز (یکشنبه) در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه ۵ بر صفر سویا را در هم کوبید و برای سی‌امین بار قهرمان این تورنمنت شد تا جایگاهش را به عنوان پرافتخارترین تیم کوپا‌دل‌ری مستحکم‌تر از قبل کند.

ارنستو والورده سرمربی کاتالان‌ها در کنفرانس خبری پس از بازی تأکید کرد پیروزی پرگل تیمش هیچ ربطی به شیوه حذف آن از لیگ قهرمانان توسط رم ندارد، هر چند توانسته جو منفی که بعد از آن باخت بر رختکن تیم حاکم شده بود را تا حدودی جبران کند.

والورده که تیمش فاصله زیادی تا کسب دوگانه قهرمانی جام‌های داخلی ندارد، به خبرنگاران گفت: هر تورنمنت یک فرصت است و ما هم فرصت بازی در یک فینال را داشتیم بدون آنکه ذهن‌مان درگیر اتفاقاتی باشد که پیش از این رخ داده بود. مسلماً شیوه باختن‌مان به رم روی تیم تأثیر گذاشت و امروز ما از ابتدای مسابقه بهتر بودیم. برنامه‌مان این بود که بازی را ببریم و حالا باید سعی کنیم که با قهرمانی در لیگ، به کارمان پایان دهیم.

والورده افزود: من احساس خوبی دارم، زمانی که شما با یک تیم بزرگ در یک تورنمنت می‌بازید، همیشه تبعاتی متوجه شماست و این وضعیت با زمان‌هایی که یکسری مسائل جزئی روی عملکردتان تأثیر می‌‌گذارد فرق می‌کند. این اتفاق در سوپرجام و لیگ قهرمانان به خاطر نحوه باخت‌های‌‌مان رخ داد. بازیکنان ما مترصد کسب چیزی بودند تا نشان دهند که اوضاع‌ روبه‌راه است.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو در ادامه از شیوه بازی تیمش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: می‌دانستیم باید انتظار چه نبردی را برابر سویا داشته باشیم و به همین دلیل با انگیزه فراوانی وارد زمین بازی شدیم. گل اول را زدیم و پس از آن به خوبی توانستیم فشاری که حریف می‌آورد را تحمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.