مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا ابراز امیدواری کرد، هواداران روسی در جام جهانی ۲۰۱۸ از این تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سامارا، ایوان کوردوبا در مراسم راه‌اندازی پارک فوتبال ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر سامارا گفت: خیلی خوشحالم که تیم ملی فوتبال کلمبیا یکی از بازی‌های مرحله گروهی خود را در شهر سامارا برگزار می‌کند. امیدوارم که هواداران به اینجا بیایند و کلمبیا را از نظر روحی و روانی شارژ کنند. آنها به این حمایت‌ها نیاز دارند و امیدوارم هواداران روسی نیز تیم ملی فوتبال کشورم را مورد تشویق و حمایت خود قرار دهند.

کوردوبا با سابقه حضور ۱۳ ساله در باشگاه اینترمیلان ادامه داد: این فرصت را داشتم که بارها برابر تیم‌های روسی در جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. به خوبی می‌دانم که هواداران فوتبال در روسیه فوتبال را به خوبی درک می‌کنند. در آمریکای جنوبی ما چنین هوادارانی را دوازدهمین بازیکن واقعی در زمین می‌دانیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا درباره افتتاح پارک فوتبال ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم اظهار داشت: از این پارک خیلی خوشم آمد و بسیاری از بچه‌ها به همراه خانواده‌های خود می‌توانند در آن چیزهای مهیجی پیدا کنند. امیدوارم از این پارک‌ها در دیگر شهرهای روسیه با توجه به در پیش بودن جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال افتتاح شوند.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.