سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی شاگردانش در خانه وست‌بروموویچ اظهارات جالبی را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال تساوی ۲ - ۲ لیورپول در خانه وست‌برومویچ در دیداری که تا دقیقه ۷۹ آن قرمزپوشان مرسی‌ساید با دو گل از حریف خود پیش بودند، یورگن کلوپ، سرمربی تیم میهمان دلایل جالبی را برای متوقف شدن تیمش در این بازی عنوان کرد.

کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم و تنها فرصت‌‌های گلزنی حریف با ضربات شروع مجدد بود و در مابقی دقایق ما به خوبی دفاع می‌کردیم. تمام بازی حریف در این خلاصه می‌شد که دروازه‌بان ما را تحت فشار قرار دهد. در انگلیس همه عاشق این کار هستند، اما این کار زندگی را برای دروازه‌بان سخت می‌کند.

کلوپ ادامه داد: بازی سختی بود، چون هرچه می‌گذشت چمن خشک و خشک‌تر می‌شد. وست‌برومویچی‌ها از آبیاری چمن بین دو نیمه خودداری کردند که این کار ما را سخت‌تر می‌کرد. بازی روی چمن خشک واقعاً فرق دارد. تیمی مانند وست‌بروموویچ نیازی به آبیاری چمن ندارد. آنها فصل آینده هم می‌توانند با همین چمن خشک در لیگ دسته اول بازی کنند. (وست‌بروموویچ با ۲۵ امتیاز قعرنشین جدول لیگ برتر است).

سرمربی آلمانی لیورپول درباره صحنه مشتی که احمد حجازی، بازیکن وست‌بروموویچ به دنی اینگس، زننده گل اول لیورپول زد، هم اظهار داشت: فیلم آن صحنه را به من نشان دادند. چیزی ندارم درباره‌اش بگویم. نمی‌دانم چرا او چنین حرکتی انجام داد. هیچ دلیلی برای انجام آن حرکت وجود نداشت. خیلی خوشحال شدم که اینگس گل زد، اما او باید دومی را هم می‌زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.