باشگاه مطرح پایتخت آرژانتین، خبر اخیر مبنی بر مذاکره با سنگربان و کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه بوکاجونیورز قصد دارد این فرصت را در اختیار جان لوئیجی بوفون قرار دهد که دوران بازیگری‌ خود را پس از پایان قراردادش با یوونتوس در انتهای فصل جاری ادامه دهد.

این خبر امروز (شنبه) توسط گی‌‌یرمو باروس شلوتو، سرمربی بوکا جونیورز تأیید شد و او از مذاکره تیم پایتخت آرژانتین با کاپیتان بانوی پیر برای انتقال او به بوئنوس آیرس در تابستان خبر داد.

قرارداد بوفون ۴۰ ساله با یوونتوس در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و او هنوز تصمیم نگرفته است که یک فصل دیگر به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد یا خیر.

شلوتو به رادیو کنتیننتال آرژانتین گفت: دانیل آنجلیچی (رئیس باشگاه) به من گفت که باشگاه با بوفون تماس گرفته تا نظر او را درباره بازی در بوکا جویا شود اما ما توافق کردیم که بعد از ۱۷ می صحبت کنیم.

بوفون اگر در پایان فصل جاری یوونتوس را ترک کند باید قید افزودن قهرمانی لیگ قهرمانان به کارنامه افتخاراتش را بزند اما در صورتی که پیشنهاد بوکا را بپذیرد می‌تواند نسخه لاتین این جام (لیبرتادورس) را ببرد. رقابت‌های جام لیبرتادورس از ماه آگوست وارد مرحله یک هشتم نهایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.