دن گاسپار مربی آمریکایی سابق دوازه بان‌های تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شش سال گذشته که در تیم ملی ایران بودم پیشرفت و شگفتی‌های بسیاری را دیدم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از «ساکر» ؛ دن گاسپار مربی سابق دروازه بان های تیم ملی ایران گفت: در طول شش سالی که در تیم ملی فوتبال ایران بودم پیشرفت و شگفتی های بسیاری را دیدیم و کارلوس کی روش با نبوغ خود باعث شد بتوانیم در طول ۶ سال ، حضور در ۲ دوره از جام جهانی را تجربه کنیم.

این مربی آمریکایی در جام جهانی ۲۰۱۰ با کارلوس کی روش شروع به همکاری کرد و توانست همراه با تیم پرتغال موفقیت هایی را به دست بیاورد. در ادامه این مربی به همراه کی روش به ایران سفر کرد تا در کنار او به فعالیت خود در فوتبال ادامه دهد.

او می گوید: برای ادامه کارم در تیم ملی فوتبال ایران ، تهران را به عنوان محل سکونت خود انتخاب کردم و توانستم از فرهنگ و جذابیت های این شهر لذت ببرم. همچنین خانواده ام من را در این راه همراهی کردند تا بتوانم زندگی بسیار خوبی را در پایتخت ایران داشته باشم.

گاسپار در رابطه با دروازه بان های تیم ملی فوتبال ایران می گوید: دورازه بان های تیم ملی ایران بسیار قدرتمند هستند، همچنین آن ها بسیار به دنبال پیشرفت و رشد در این فضا می باشند. او همچنین به تحسین دروازه بان ها پرداخت و اظهار کرد که ما در دوره مقدماتی جام جهانی تنها ۲ گل دریافت کردیم و از این لحاظ شگفتی ساز شدیم.

او در رابطه با برنامه آینده دروازه بان ها اظهار کرد: دروازه بان ها تنها باید بر روی پردازش بازی، مدیریت موثر توپ در زمین فوتبال و توزیع مثبت آن بپردازند. همچنین ما در حال حاضر چندین دروازه بان ایرانی در خارج از کشور داریم و این اتفاق بسیار عالی برای ایران است زیرا این بازیکنان می توانند در سطح بالا و لیگ های بین المللی فعالیت کنند.

گاسپار می گوید: من از دروازه بان های تیم ملی فوتبال ایران قدردانی می کنم زیرا با وجود موانع بسیاری که بر سر راه آن ها است با شجاعت، عزت و عشق به کار خود ادامه می دهند.برای موفقیت آن ها باید بگویم بازی تیمی و دوستی بین بازیکنان از هر چیز دیگری مهمتر است. ما روی مسیر موفقیت خود تمرکز کرده ایم و در این مسیر قدم گذاشته ایم و به این موضوع باور دارم بهترین نتایج را می توانیم کسب کنیم.

او در ادامه افزود: کارلوس کی روش بسیار در کارش دقت می کند و چیزهایی را می بیند که دیگران نمی بینند.

گاسپار در ارتباط با طرفداران تیم ملی ایران افزود: طرفداران فوتبال ایران بسیار پر شور هستند و ما را در داخل و حتی خارج از کشور دنبال می کنند و در روند موفقیت ما تاثیر بسیاری دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.